تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 6:47
کد خبر : 12895

اقتدار ایران اسلامی برای حمایت از مسلمانان و ستمدیدگان جهان است

اقتدار ایران اسلامی برای حمایت از مسلمانان و ستمدیدگان جهان است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت االله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس که در مقابل پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهارداشت: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه خون و قیام، ماه حماسه حسینی ماه عزت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت االله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس که در مقابل پادگان لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد اظهارداشت: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز ماه خون و قیام، ماه حماسه حسینی ماه عزت و اقتدار و آزادگی گرامی داشته می شود و این مناسبت به ما یادآوری می کند که بگوییم از حسین می آموزیم که نیروهای مسلح ما همه موقعیت جهانی خود را در خدمت حق قرار دهند.

وی افزود: سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) به ما آموخت که حق را پشتیبانی کنیم و نگذاریم ستم و ظالم خودنمایی کند و پیروان حضرت نیز در همین مسیر حرکت خواهند کرد.

عابدینی بیان کرد: آموخته ایم تا می توانیم باید مسلح و قوی باشیم و به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان باشیم زیرا امام آزادگان به ما اموخت که آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم و همانگونه که دودمان یزید به باد داده شد ما هم باید دودمان ستمگران عالم را نابود کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: باید همه یاد بگیریم که حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران مصداق عملی نهی از منکر است و هرگز نباید در برابر ستم در هر نقطه از جهان بی تفاوت بود.

وی اضافه کرد: پلیدترین منکر عالم در عصرکنونی، رژیم صهیونیستی است که باید از روی زمین برچیده شود و همه باید تلاش کنیم تا سیطره ستمگران از عالم رخت بر بندد.

عابدینی گفت: هر چه تحریم و تهدیدها بیشتر شود ما از امام حسینی یاد گرفته ایم که با صلابت بیشتری خود را در برابر دشمن مسلح کنیم و در برابر دشمنان بایستیم و مصمم هستیم تا هیهات من الذله را در عمل نشان دهیم و بگوییم   عزت واقعی نزد خداست و امام حسین به ما فرمود که قیام و نهضت ایشان فقط متعلق به گذشته نیست بلکه به همه زمانها تعلق دارد.

وی اضافه کرد: ما به فرمان امامان معصوم(ع) مسلح می شویم تا بتوانیم برای اجرای امنیت و عدالت که خدا برای جهانیان می خواهد آماده شویم و این اقتدار ما همچون کشورهای دیگر برای کشور گشایی و تجاوز و ظلم به کشورهای دیگر نیست

امام جمعه قزوین یادآورشد: در مکتب حسین(ع) آموخته ایم تا می توانیم باید مسلح و قوی باشیم و به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان باشیم لذا هر کشور اسلامی و هر جا که مسلمانی و مستضعفی هست در امریکا و اروپا ما وظیفه داریم مدافع حریم آنها باشیم و باور داریم که گرفتاری مردم عراق، سوریه، غزه، فلسطین و میانمار مشکل همه انسانیت و مسلمانان است.

عابدینی در ادامه گفت: خدای را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی امروز با داشتن بسیج مردمی و نیزوهای مسلحی مقتدر قادریم در برابر ستمگران عالم بایستیم و با اقتدار و حفظ وحدت مثال زدنی مابین نیروهای مسلح کشور آینده درخشانی در کشور متصور است.

در ادامه یگانهای پیاده و موتوری نیروهای مسلح مستقر در استان از مقابل جایگاه رژه رفتند و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد