تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 11:39
کد خبر : 128939

راه اندازی سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی

راه اندازی سایت پروازی آبیدر سنندج به نام شهید سردار سلیمانی

آریان علاقبند بهرامی در گفت و گو با ایسنا گفت: این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزشی کردستان در محل سایت انجام خواهد شد. وی افزود: در ادامه تحولات و به روزرسانی در ورزش های هوایی کردستان، سایت های پروازی کردستان جهت میزبانی ورزش ها و رشته های جدید

آریان علاقبند بهرامی در گفت و گو با ایسنا گفت: این نامگذاری طی مراسمی در روزهای آتی با حضور ورزشکاران و مسئولین ورزشی کردستان در محل سایت انجام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه تحولات و به روزرسانی در ورزش های هوایی کردستان، سایت های پروازی کردستان جهت میزبانی ورزش ها و رشته های جدید ورزش های هوایی آماده و تجهیز می شوند.

علاقبند بیان کرد: پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک، کایت، پرواز هواپیماهای مدل، بانجی جامپینگ و چتربازی زیر نظر کمیته ورزش‌های هوایی اداره می‌شوند.

رئیس کمیته ورزش های هوایی کردستان فعالسازی و توانمندسازی رشته های غیر فعال در استان، برگزاری ورکشاپ استعدادیابی خلبانی برای آشنایی علاقه مندان به این حوزه، برگزاری کارگاه های ایمنی پرواز و امداد و نجات، تاسیس سایت های پروازی جدید، برگزاری دوره های توانمندسازی ورزشکاران این حوزه با حضور مربیان بین المللی، معرفی ظرفیت های استان برای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی ورزش های هوایی را از برنامه های این کمیته در کردستان عنوان کرد.

 انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد