تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 14:23
کد خبر : 128657

رسالت مهم رسانه‌های انقلابی روایت هنرمندانه فعالیت‌های جهادی است

رسالت مهم رسانه‌های انقلابی روایت هنرمندانه فعالیت‌های جهادی است

سردار بوعلی شنبه ۱۳ شهریور در آیین انعقاد تفاهم‌نامه روایت هنرمندانه گروه‌های جهادی که با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان استان فارس برگزار شد، عنوان کرد: اگر اخلاص و تواضع معیار کار باشد مطمئنا نتیجه‌ای ماندگار و بسیار خوب در بر خواهد داشت. او با بیان اینکه مولفه مهم در فعالیت‌های

سردار بوعلی شنبه ۱۳ شهریور در آیین انعقاد تفاهم‌نامه روایت هنرمندانه گروه‌های جهادی که با حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از مسئولان استان فارس برگزار شد، عنوان کرد: اگر اخلاص و تواضع معیار کار باشد مطمئنا نتیجه‌ای ماندگار و بسیار خوب در بر خواهد داشت.

او با بیان اینکه مولفه مهم در فعالیت‌های جهادی استفاده از ظرفیت مردم برای انجام کارهایی است که فراتر از توان سازمان‌هاست، افزود: هدف اصلی گروه‌های جهادی خدمت رسانی به مردم، فرهنگ سازی و تربیت نیروهای انقلابی و جهادی است.

فرمانده سپاه فجر فارس عنوان کرد: یکی از آثار مثبت حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم ترویج روحیه کار جهادی در بین دست اندرکاران امور است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: اگر اخلاص و تواضع معیار کار باشد مطمئنا نتیجه‌ای ماندگار و بسیار خوب در بر خواهد داشت که این دو شاخصه در فعالیت گروه‌های جهادی متبلور شده‌اند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، در این مراسم رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، ریاست صدا و سیمای مرکز فارس، معاون فرهنگی شهرداری شیراز و جمعی از اعضای گروه‌های جهادی به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد