تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 19:13
کد خبر : 128227

سردار اشتری: نیروی انتظامی پیش‌قدم در خدمات‌رسانی شایسته به مردم

سردار اشتری: نیروی انتظامی پیش‌قدم در خدمات‌رسانی شایسته به مردم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ناجا به استان اردبیل به لحاظ مرزی بودن و ضرورت تامین امنیت این خطه از ایران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار حسین اشتری عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ناجا به استان اردبیل به لحاظ مرزی بودن و ضرورت تامین امنیت این خطه از ایران اسلامی، نگاه و توجه ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: جلسات متعددی در سطح ناجا در خصوص استان اردبیل تشکیل و بازخوردهای مثبت آن در آینده مشخص و قابل لمس خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم زیر پرچم ولایت و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری افتخاری مقدس و ارزشمند برای پلیس است، افزود: امروز در سایه حمایت‌های معظم له از ناجا، پلیس محبوبیت اجتماعی داشته و پیشتاز و پیشقدم در خدمات‌رسانی شایسته به مردم است.

فرمانده ناجا با اشاره به ایام کرونایی و دست به گریبان بودن مردم با این بیماری منحوس و کشنده، بیان کرد: اجرای بخش عمده‌ای از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بر عهده نیروی انتظامی و کادر ایثارگر و جانفشان درمانی بوده که به حول و قوه الهی این مصوبات به صورت هدفمند اجرا می‌شود.

سردار اشتری از هماهنگی، همدلی، همگامی و تعامل شایسته اعضای شورای تامین استان اردبیل و حمایت‌های شخص امام جمعه از ماموریت‌های پلیس و از همه مهمتر مشارکت و همکاری مردم قدردانی و این مولفه‌ها را ضامن پایداری و ثبات امنیت استان ولایتمدار و حسینی استان اردبیل دانست.

لزوم اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری در جامعه

آیت الله سید حسن عاملی نیز در این دیدار، ضرورت احساس امنیت چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: احساس امنیت، اهمیت فوق العاده‌ای داشته و بستر را برای تربیت نسل سالم، پویا و کارآمد می کند.

وی با اشاره به گستردگی، پیچیدگی و تنوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی، افزود: امروز بیشترین بستر برای ارتکاب جرم در فضای مجازی فراهم شده لذا ضرورت دارد تا اقدامات مقتدرانه، کنترلی و صیانتی بر فضای مجازی با تکیه بر توانمندی و تخصص نیروها تشدید و رویکردهای پیشگیرانه از جرائم سایبری اتخاذ شود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه ترویج و توسعه معنویات و زیر ساخت‌های اعتقادی در ناجا و زیبندگی پلیس به اخلاقیات به‌عنوان یک اصل در نیروی انتظامی مطرح است، تصریح کرد: یکی از مولفه‌هایی که سلامت و امنیت جامعه را تضمین و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل ممکن می‌رساند، تعامل هدفمند ناجا با آموزش و پرورش و پیگیری اقدامات حوزه فرهنگ‌سازی منطبق با اصول و مبانی دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم که جامعه در شرایط فعلی با آن درگیر است را مواد مخدر و اعتیاد عنوان کرد و گفت: اقدامات پلیس و مرزبانان اردبیل در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مطلوب و ارزشمند است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد