تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 18:53
کد خبر : 128221

تمرکز اختیارات در مرکز کشور اقدامات کارگروه رفع موانع تولید را دچار چالش می کند

تمرکز اختیارات در مرکز کشور اقدامات کارگروه رفع موانع تولید را دچار چالش می کند

«مهدی حسینی نژاد» امروز ۱۰ شهریورماه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و چهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید با ۹ مصوبه برگزار شد. وی افزود: در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی، مواردی درباره واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات نیز رسیدگی شد. حسینی نژاد

«مهدی حسینی نژاد» امروز ۱۰ شهریورماه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و چهارمین جلسه کارگروه رفع موانع تولید با ۹ مصوبه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه علاوه بر پیگیری مصوبات قبلی، مواردی درباره واحدهای تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات نیز رسیدگی شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: در راستای مباحث مربوط به پیگیری مصوبات جلسات قبل تاکید شد دستگاه های مربوطه در زمان کار کارشناسی زمان بندی ها را رعایت و در صورتی که نیاز است مصوبه ای در تهران دنبال شود، به این مسائل توجه داشته باشند.

رییس سازمان صمت استان کرمان بیان کرد: هماهنگی خوبی در استان اتفاق افتاده و امسال ۲۴ جلسه منظم کارگروه برگزار و تلاش ها برای رفع مشکلات صورت می گیرد.

وی افزود: بخشی از اختیارات در استان نیست و در مرکز کشور است که همین موضوع ما را دچار چالش می کند و پیگیری مصوبات زمان بر می شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: بخش عمده ای از مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه بانک هاست و امیدواریم در این رابطه تصمیمات خوبی اتخاذ و مشکلات مالی واحدها رفع شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد