تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 9:10
کد خبر : 12820

مبلغان پرچمداران مکتب اهل بیت (ع) هستند/ اعتماد مردم به روحانیت

مبلغان پرچمداران مکتب اهل بیت (ع) هستند/ اعتماد مردم به روحانیت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفائی‌بوشهری صبح پنجشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به اهمیت بالای فعالیت و کار مبلغان در سطح جامعه، اظهار داشت: مبلغان پرچمداران مکتب اهل بیت (ع) هستند. وی افزود: قیام امام حسین (ع) محدود به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفائی‌بوشهری صبح پنجشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ با اشاره به اهمیت بالای فعالیت و کار مبلغان در سطح جامعه، اظهار داشت: مبلغان پرچمداران مکتب اهل بیت (ع) هستند.

وی افزود: قیام امام حسین (ع) محدود به یک زمان خاص نبود بلکه خورشید فروزان هدایت الهی بود که خداوند تقدیر کرد که در تمامی اعصار آینده همگان حسینی بیندیشند، حسینی عمل کنند، حسینی بمانند و حسینی محشور شوند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اعتماد مردم به روحانیت اظهار داشت: مبلغان و روحانیون باید با استفاده از اعتماد مردم به آنان آنها را به سمت معارف حسینی هدایت کنند، معروف‌ها را تقویت کرده و منکرات را با لسانی مناسب و در قالب‌های صمیمی و معروف بیان کنند و در پیشگیری از منکرات بکوشند.

لزوم ترویج فرهنگ صلح و سازش

حجت‌الاسلام الله‌داد ساتیان نژاد معاون فرهنگی دادگستری استان بوشهر بر لزوم ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت همه اقشار و گروه ها و به ویژه روحانیت به دلیل جایگاه والایی که در نظام دارند و پایگاه مردمی که بین مردم دارند در خط مقدم صلح سازش قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام محمد اکبری کارشناس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در بخش دیگری از این همایش به تشریح اولویت های امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

حجت الاسلام یعقوب شاهمیری از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بخش دیگری از این مراسم به ذکر توسل و مرثیه خوانی سرور و سالار شهیدان در ازای امام حسین پرداخت.

همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت آسیب های اجتماعی و رسالت مبلغین، امر به معروف و نهی از منکر، قانون گرایی و مدیریت مصرف آب در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد