تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 8:38
کد خبر : 12814

بحران طلاق در ورامین/برخورد با ۳۲نفر برای انتشار محتوای غیراخلاقی

بحران طلاق در ورامین/برخورد با ۳۲نفر برای انتشار محتوای غیراخلاقی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین پیش از ظهر پنج شنبه و در آستانه ماه محرم تشکیل جلسه داد. رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در این جلسه با تاکید ر اخذ مجو

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ورامین پیش از ظهر پنج شنبه و در آستانه ماه محرم تشکیل جلسه داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در این جلسه با تاکید ر اخذ مجو برای راه اندازی سقاخانه در ماه محرم گفت: از راه اندازی هرگونه سقاخانه بی مجوز در سطح شهرستان جلوگیری خواهد شد.

برخورد با ۳۲ نفر در خصوص انتشار محتوای غیر اخلاقی در تلگرام

حجت الاسلام والمسلمین اکبر زوبین گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان حسینی و هیئات برتر بعد از ماه صفر برگزار می شود، امر به معروف موضوع اصلی مورد تاکید مبلغان در ایام محرم است و در این راستا گفتمان های دینی در مدارس نیز برگزار خواهد شد.

وی گفت: باید همه هیئات مذهبی در ایام محرم دارای روحانی باشند و با استفاده از مداحان و مبلغان بتوانیم به انتقال فرهنگ عاشورایی بپردازیم.

داوود اصغری، فرمانده سپاه ناحیه ورامین نیز در این جلسه از برخورد با ۳۲ نفر در خصوص انتشار محتوای غیراخلاقی در کانال های تلگرامی خبر داد و گفت: فضای مجازی در منطقه به شدت رصد می شود.

تذکر به مدیران کم کار در حوزه امر به معروف

فرماندار ورامین، اما از غیبت برخی روسای ادارات در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر انتقاد کرد و افزود: غیبت روسای ادارات توجیه پذیر نیست.

محمدرضا یوسفی تاکید کرد: باید روسای ادارات در ستاد احیا شرکت کنند، قطعا مدیران کم کار در حوزه امر به معروف تذکر جدی خواهند گرفت.

بحران طلاق در ورامین

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین نیز نسبت به موضوع طلاق در ورامین هشدار داد و گفت: موضوع طلاق در ورامین جدی است و طلاق توافقی نیز رشد پیدا کرده است.

عباسعلی سعیدیان گفت: باید همه دستگاه و نهادها برای توقف این موضوع تلاش کنند، اولین عامل  طلاق در ورامین،اعتیاد است و این امر سبب شده است، که امروز ورامین دارای بحران طلاق شود.

اجرای برنامه های ۲ روزه هنری و نمایشی در هفته دفاع مقدس

در ادامه جلسه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از استقرار بسیج هنرمندان در فرهنگسرای رازی خبر داد و گفت: هنرمندان بسیاری عضو بسیج هنرمندان شده اند و با عشق و علاقه درباره عفاف و حجاب آگاهی های لازم را کسب کرده اند، این روند در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

سعید طاهری به نمایش تئاتر با موضوع شهید حججی اشاره کرد و گفت: این تئاتر برای اولین بار در کشور با موضوع شهید حججی به روی صحنه می رود.

وی از برنامه های ویژه هنری در هفته دفاع مقدس در ورامین خبر داد و افزود: فیلم کوتاه و بلند دفاع مقدس به مدت دو روز در فرهنگسرای رازی به نمایش در می آید.

پلمب ۱۴ قهوه خانه در ورامین

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین سپس در سخنانی از پلمب ۱۴ قهوه خانه در ورامین خبر داد و گفت: مصوبات ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با جدیت در ورامین اجرا می شود.

سرهنگ شیخ مراد مرادی سپس به استفاده از چادر در مجموعه های اداری زیر نظر نیروی انتظامی برای بانوان تاکید کرد و گفت: بانوان باید با چادر در این مجموعه ها حاضر شوند و چادرهایی برای این امر جلوی درب گذاشته شده است.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و قرآنی برای کارکنان ناجا انجام شده است و در زمینه اشاعه فرهنگی تمام تلاش خود را به کار می بندیم.

مرادی با بیان این که ۲۶ ارگان و نهاد در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، گفت: اگر همه به وظیفه خود عمل کنیم، بد حجابی ریشه کن خواهد شد.

هشدار نسبت به رواج دروغگویی در جامعه

امام جمعه موقت ورامین نیز در این مراسم به تجمع بزرگ عزاداران حسینی در عصر تاسوعا اشاره کرد و گفت: این تجمع بزرگ در میدان امام(ره) ورامین برگزار می شود و به صورت زنده از رسانه ملی پخش خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی حضور باشکوه در این تجمع را سبب عزت شهرستان ورامین دانست و تاکید کرد: با حضور پرشور در مراسم این ایام نسبت به مقام شاخ سید و سالار شهیدان ابراز ارادت خواهیم کرد.

محمودی نسبت به رواج دروغگویی در جامعه هشدار داد و گفت: برخی افراد منکراتی نظیر دروغ گویی در جامعه را می بینند و سکوت می کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد