تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 15:38
کد خبر : 127910

نخستین دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر در استان قزوین برگزار می‌شود

نخستین دوره آموزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر در استان قزوین برگزار می‌شود

– اخبار استانها – حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت بحری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از برگزاری نخستین دوره آمزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر منکر در استان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره که برگزاری آن با محوریت کتاب استاد شهید مرتضی مطهری و از ۱۳ مرداد ماه آغاز

– اخبار استانها –

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت بحری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین از برگزاری نخستین دوره آمزش مجازی امر به معروف و نهی از منکر منکر در استان خبر داد و اظهار داشت: در این دوره که برگزاری آن با محوریت کتاب استاد شهید مرتضی مطهری و از ۱۳ مرداد ماه آغاز می‌شود، شرکت‌کنندگان طی ۱۲ جلسه به صورت آنلاین با مفاهیم اساسی حوزه امر به معروف، نهی از منکر و مطالبه‌گری آشنا می‌شوند.

وی زمان برگزاری جلسات آموزشی این دوره را روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح بیان کرد و گفت: شرکت در این دوره برای عموم افراد آزاد است و شرکت‌کنندگان توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر بورسیه شده و هیچ هزینه‌ای بابت حضور در این دوره پرداخت نمی‌کنند.

بحری اضافه کرد:‌ افراد شرکت‌کننده در این دوره آموزشی از مزایایی مانند اعطای مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری در عرصه‌های عمومی و تخصصی بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور و همچنین حمایت‌ حقوقی_قضایی، آموزشی و پشتیبانی در حوزه امر به معروف و مطالبه‌گری برخوردار می‌شوند.

وی ادامه داد: با این حال دستیابی به نظام جامع فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی مزیت اصلی حضور در این دوره آموزشی است. به همین خاطر علاقه‌مندان میتوانند با استفاده از لینک https://b2n.ir/z66160 در  این دوره ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وظیفه ستاد امربه معروف احیای این فریضه استستاد امر به معروف و نهی از منکر در ۵ شهر استان قزوین تشکیل می‌شودامام‌جمعه قزوین: احیای امر به معروف و نهی از منکر به حضور جدی مردم نیاز دارد

افراد موفق دوره ضابط امر به معروف و نهی از منکر می‌شوند

دبیر ستاد امر به معروف و نهای از منکر استان با بیان اینکه از ظرفیت شرکت‌کنندگان در این دوره به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استفاده خواهد شد، گفت: همچنین بعد از طی مراحل تخصصی از پذیرفته‌شدگان موفق در دوره به عنوان ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ بحری افزود: با توجه به اختلاف برداشت‌هایی که در حوزه امر به معروف، نهی از منکر و مطالبه‌گری وجود دارد، با برگزاری این دوره قصد داریم به یک گفتمان مشخص و مبتنی بر جوهره دین مبین اسلام دست پیدا کنیم که در جهت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح مشکلات مختلف اجتماعی و مدیریتی ما بسیار کارساز خواهد بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد