تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهریور 1400 - 9:58
کد خبر : 127765

بسیجیان برای اجرای واکسیناسیون در کنار کادر درمان قرار دارند/خدمات پزشکان فراموش نمی‌شود

بسیجیان برای اجرای واکسیناسیون در کنار کادر درمان قرار دارند/خدمات پزشکان فراموش نمی‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ در حوزه بهداشتی است که با یک مقایسه کوتاه با قبل از انقلاب موفقیت‌ها و از همه مهم‌تر  خودکفایی در عرصه‌های مختلف پزشکی را به‌ وضوح مشاهده می‌کنیم. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ در حوزه بهداشتی است که با یک مقایسه کوتاه با قبل از انقلاب موفقیت‌ها و از همه مهم‌تر  خودکفایی در عرصه‌های مختلف پزشکی را به‌ وضوح مشاهده می‌کنیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از  خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دیدار با مسوولین دانشگاه علوم پزشکی ضمن تبریک روز پزشک، اظهار داشت: یکم شهریور در تاریخ علمی کشور ما روز بسیار بزرگی است چرا که کشور ما در چند دهه اخیر در حوزه پزشکی بنا به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی در شرایط سخت و کمبودها به میدان آمد و توانست در مدت زمان کم پله های عالی علمی را طی کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: خدمت‌رسانی پزشکان در طول انقلاب اسلامی فراموش شدنی نیست و امروزه شاهد جهاد این گروه در بسیاری دیگر از عرصه‌ها هستیم.

 وی گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بزرگ در حوزه بهداشتی است که با یک مقایسه کوتاه با قبل از انقلاب موفقیت‌ها و از همه مهم‌تر  خود کفایی در عرصه‌های مختلف پزشکی را به‌ وضوح مشاهده می‌کنیم.

سردار حسینی با اشاره به اینکه پیشرفت علم پزشکی،کسب مدارج عالی همگی به برکت دفاع مقدس و وجود نخبگان علمی است گفت: کسب علم در این حوزه بسیار مهم است چرا که برای نجات جان مردم تلاش می‌شود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان عنوان داشت: ارتباط پزشک با بیمار ارتباط معنوی است و عزیزانی که در این حرفه خدمت می‌کنند بدانند که ثمره عظیم و ارزشمندی را برای خود خود ذخیره کرده‌اند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به نتیجه علمی هیأت‌ اندیشه‌ورز در علوم پزشکی که با تفکر انقلابی‌ همراه است خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند از ظرفیت و توانمندی افراد متخصص در این حوزه برای ارتقا و پیشرفت هر چه بهتر این علم استفاده کرد.

سردار حسینی اذعان داشت: وقتی جامعه سالم باشد می‌توان در آن کارهای دیگری را به سرانجام رساند که هیأت‌ اندیشه‌ورز این پتانسیل را می‌تواند برای داشتن جامعه سالم مهیا کند.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا  پزشکان به عنوان خط مقدم مبارزه با ویروس در صحنه بودند و برای حفظ سلامت مردم فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های زیادی کردند.

سردار حسینی گفت: ویروس کرونا هم در زمان حال و هم در آینده مشکلات فراوانی را در بخش‌های مختلف  اجتماعی، آمورشی و فرهنگی و اقتصادی به بار خواهد آورد است و ما باید تلاش کنیم تا با بتوانیم با ارائه راهکار مناسب بر این مشکلات  غلبه کنیم و سلامت را به جامعه بازگردانیم.

وی افزود: همکاران بسیجی در کنار کادر درمان این روزها در تلاشند تا با بهره‌گیری از طرح شهید سلیمانی امکانات مناسب درمانی را برای واکسینه‌کردن افراد جامعه  به کار گیرند تا انشاءالله بتوانیم هر چه زودتر از شر این بیماری رهایی یابیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد