تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 شهریور 1396 - 10:01
کد خبر : 12767

جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تقویت شود

جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تقویت شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش مشترک فرماندهان و روحانیون ادارات خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان نظام از آغاز پیروزی انقلاب هیچگاه دست از دشمنی با اسلام برنداشته اند. وی با بیان اینکه مطرح

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش مشترک فرماندهان و روحانیون ادارات خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان نظام از آغاز پیروزی انقلاب هیچگاه دست از دشمنی با اسلام برنداشته اند.

وی با بیان اینکه مطرح کردن قومیت ها در همه جای عالم یکی از نقشه های شوم استعمارگران بوده است، افزود: دشمن هر چه بتواند جغرافیای یک کشور را کوچکتر کند، راحت تر بر آن نیز مسلط می شود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: اگر چه تاکنون برای حفظ ایران اسلامی هزینه های زیادی شده، اما به لطف الهی و وجود رهبری مقتدر دشمن نتوانسته بر ما مسلط شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظام ما نظامی اسلامی است، افزود: این امر سبب شده که دشمن به طور ویژه ای بر روی آن کار کند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: امروز دشمن، خون، شمشیر، خشونت و بی عدالتی را از اسلام به تصویر می کشد تا چهره آن را نزد عموم ناپسند کند.

وی اظهار کرد: دشمن توسط افرادی خاص به تحریک فتنه ها دامن می زند که متاسفانه خروجی آن را در برخی از کشورهای ضعیف اسلامی می بینیم.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: دشمن با حکومتی دینی، تفکر اسلام ناب و دارای فرهنگ انتظار و عاشورا مواجه بوده و این امر دشمنی وی را نیز با اسلام افزون می کند.

وی با  بیان اینکه دشمن هیچگاه برای شکست دادن نظام خواب ندارد، اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که نظام را از مسیر اصلی خودش خارج کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دشمن سعی دارد آسیب های اجتماعی را در جامعه القا کند که باید همه دستگاه های دولتی، غیر دولتی و مردم احساس خطر کنند.

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: طلاق، بیکاری، فقر، سکونت گاه های غیر رسمی و حاشیه نشینی از جمله آسیب های شاخص بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن به فکر ایجاد انقلاب جنسی در ایران است، گفت: نباید از برنامه های دشمن لحظه ای غافل شویم.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: اگر این دو فریضه مهم به جایگاه اصلی خود در جامعه نرسند، آتش دشمن دامن گیر ما خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به پیش رو بودن هفته دفاع مقدس بیان کرد: طلاب و روحانیون باید ارزش های دفاع مقدس را حفظ کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد