تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 13:44
کد خبر : 127491

سردار ملک‌: تمام امکانات سپاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد/ ورود ۱۰۰ کادردرمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک به پرستاران

سردار ملک‌: تمام امکانات سپاه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد/ ورود ۱۰۰  کادردرمانی نیروی زمینی سپاه برای کمک به پرستاران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر در جلسه ستاد استانی پیشگیری مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: ما در گام اول «طرح شهید سلیمانی» با غربالگری به موقع جامعه هدف،کاهش محسوس ابتلا و همه‌گیری را در استان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی ظهر در جلسه ستاد استانی پیشگیری مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: ما در گام اول «طرح شهید سلیمانی» با غربالگری به موقع جامعه هدف،کاهش محسوس ابتلا و همه‌گیری را در استان شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: در مرحله جدید «طرح شهید سلیمانی» با فرمان فرمانده معظم کل قوا شورای راهبردی دفاع زیستی را تا سطح روستای‌های استان شکل داده‌ایم تا با یک انسجام پیش برویم.

* آماده‌ایم تمام سالن‌های ورزشی و امکانات سپاه به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود/ تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاهبرای کمک به پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های وارد استان شدند

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: آماده‌ایم تمام سالن‌های ورزشی و امکانات سپاه را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهیم تا به مرکز واکسیناسیون تبدیل شود.

سردار ملک‌شاهکوهی خاطرنشان کرد: اجرای واکسیناسیون ، رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و رزمایش «کمک مومنانه»، مهمترین برنامه‌های ما در مرحله دوم ط«رح شهید سلیمانی» است.

وی ادامه داد: امروز مسئله اول و فوری کشور رفع پیک پنجم کروناست و سپاه و بسیج که از دل مردم شکل گرفته، در هر زمینه‌ای که لازم باشد در خدمت مردم خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تاکنون ۱۰۰ نفر از کادر درمانی نیروی زمینی سپاه پاسداران برای کمک به پرستاران و پرسنل درمانی بیمارستان‌های استان آمده‌اند تا از باری که روی دوش این عزیزان است بکاهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد