تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 - 17:17
کد خبر : 127339

فعالان مساجد استان بوشهر تجلیل می‌شوند

فعالان مساجد استان بوشهر تجلیل می‌شوند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه شیخیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسجد نقش مهمی در امور مختلف دارد و به عنوان مکانی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود. وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های مسجد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ حمزه شیخیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسجد نقش مهمی در امور مختلف دارد و به عنوان مکانی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه‌های مسجد محور برای بصیرت‌افزایی عقیدتی، فرهنگی و سیاسی خاطرنشان کرد: مساجد نقش مهمی در ارتقا بینش سیاسی مردم دارند.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه استان بوشهر تصریح کرد: با مسجد محوری کردن فعالیت‌ها می‌توان ضمن از بین بردن توطئه‌های دشمنان گام‌های مهم در پیشرفت و تعالی جامعه برداشت.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مساجد در استان بوشهر بیان کرد: از مهمترین برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از بانیان و هیئت امنا مساجد، قدردانی از موذن‌ها، مکبرین، مداحان و خادمان مساجد اشاره کرد.

شیخیان سرکشی از پایگاه‌های بسیج و نشست با فرماندهان بسیج مساجد، ائمه جمعه و جماعات مساجد را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: نشست و دیدار با مسئولان سازمان‌های فرهنگی و تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

وی به فعالیت‌های پایگاه‌های مساجد در مقابله با کرونا از ابتدا تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: کمک مؤمنانه به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح شهید سلیمانی از جمله برنامه‌های هفته مساجد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد