تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1400 - 16:22
کد خبر : 127140

مبارزه با فساد و ایجاد تحول باید بر اساس برنامه باشد

مبارزه با فساد و ایجاد تحول باید بر اساس برنامه باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آزادگان و شهدای جاوید الاثر با مقاومت مثال زدنی خود شکوه و صلابت انقلاب اسلامی را به رخ دشمن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: آزادگان و شهدای جاوید الاثر با مقاومت مثال زدنی خود شکوه و صلابت انقلاب اسلامی را به رخ دشمن کشیدند.

وی در ادامه با اشاره به این که ۳۰ مرداد ماه سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان توسط رژیم صهیونسیتی، روز مسجد نام گذاری شده است، افزود: مسلمانان می دانند که مساجد بهترین سنگر است و نمازهای جمعه و جماعت مناسب‌ترین میدان تشکیل و بیان صلح مسلمانان است.

خطیب نماز جمعه دماوند تصریح کرد: خیلی از نهادها به انقلاب خدمت کردند اما هیچ نهادی به اندازه مسجد به انقلاب خدمت نکرده است.

فتاح دماوندی اضافه کرد: مبارزه با فساد و ایجاد تحول به نفع مردم می بایست بر اساس برنامه باشد و بیانیه گام دوم انقلاب، سند تغییرات سودمند و وضع موجود به نفع مردم کشور است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد