تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 مرداد 1400 - 12:54
کد خبر : 126923

عزای حسینی در مجموعه باران اصفهان/ اینجا "حب حسین" کودکان را گرد هم آورده + فیلم

عزای حسینی در مجموعه باران اصفهان/ اینجا "حب حسین" کودکان را گرد هم آورده + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم از اصفهان، در این شب‌ها به وضوح می‌توان دید که عاشورا یک حادثه زودگذر نیست و تا پایان تاریخ این نهضت پایدار خواهد ماند.  امسال هم عزاداران حسینی در قالب هیات‌های مذهبی در سایه شیوع کرونا با

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از تسنیم از اصفهان، در این شب‌ها به وضوح می‌توان دید که عاشورا یک حادثه زودگذر نیست و تا پایان تاریخ این نهضت پایدار خواهد ماند.  امسال هم عزاداران حسینی در قالب هیات‌های مذهبی در سایه شیوع کرونا با اتخاذ تدابیر بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه یاد شهدای کربلا را زنده نگه داشتند. عاشورا مکتب است و راه حسین(ع) همواره مشعلی است پر فروغ برای رهروان سالار شهیدان. امسال هم عاشقان امام مانند سال گذشته عقل و عشق را با هم جمع کردند و عزاداری را در کنار سلامتی برگزار کردند.

مجتمع فرهنگی باران از سال ۱۳۸۲ با مخاطب دانش‌آموزان فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف فعال است. یکی از مراسم اصلی این مجتمع برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری سیدالشهدا(ع) در دهه اول محرم است. امسال این مراسم در مسجد جامع اصفهان و مقبره علامه امینی با مساحتی بالغ بر ۶۵۰۰ متر فضای باز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا برپا شد.

شب‌ها به طور میانگین میزبان حدود ۴ هزار مخاطب با ماسک است و کل فضای اختصاص داده شده به عزاداری روباز بوده و عزاداران با رعایت فاصله یک متر و نیمی مشغول سوگواری هستند. ضدعفونی در ورودی خواهران و برادران انجام می‌شود.

ضرورت تطبیق حوادث عاشورای سال ۶۱ با رویدادهای امروز/ پیام‌های بین‌المللی عزاداری محرم چیست؟مراسم عزاداری ‌محرم در هیئت‌ روضه‌الشهدا‌ء بیرجند به روایت تصویرروایت تسنیم از مراسم‌های عزای حسینی در پایتخت مقاومت ایران/ “هر خانه یک حسینیه” اصلی‌ترین جلوه محرم کرمان

در کنار مراسم اصلی که مداحی و سخنرانی است برنامه‌های ویژه مخاطبان کودک و هیات دانش‌آموزی از مقطع ششم تا نهم در ۴ گروه برادر و خواهر در قالب برنامه‌های مداحی، سخنرانی، پذیرایی جدا از مکان عزاداری بزرگسالان اجرا می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد