تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 10:27
کد خبر : 12666

گردهمایی بزرگ “طلایه‌داران” در خوزستان برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ “طلایه‌داران” در خوزستان برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید محمد رضی مرعشی‌فر امروز در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان اظهار داشت: به مناسبت آغاز همزمان هفته امر به معروف و نهی از منکر، ماه محرم و هفته دفاع مقدس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، سید محمد رضی مرعشی‌فر امروز در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان اظهار داشت: به مناسبت آغاز همزمان هفته امر به معروف و نهی از منکر، ماه محرم و هفته دفاع مقدس اولین روز از روز شمار این هفته "وحدت کلمه، دفاع مقدس و امر به معروف و نهی از منکر" نامگذاری شده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری سخنرانی‌ها و تجمع سراسری در این روز افزود: یکم مهر به نام فرهنگ ایرانی اسلامی و دانش آموزان امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است و از جمله برنامه‌های روز دوم هفته برگزاری زنگ امر به معروف و نهی از منکر به صورت نمادین در مدارس خواهد بود.

نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان گفت: دوم مهر روز استقلال فرهنگی و دانشگاهیان امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود. در برنامه‌های روز سوم هفته کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها از اهم کارهای است که اجرا می‌شود.

مرعشی‌فر با بیان اینکه ۳ مهر روز سلامت و محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده، عنوان کرد: جلسات هم‌اندیشی، نظارت، تبلیغات و آموزش از برنامه‌های این روز است. ۴ مهر تحکیم و تعالی نهاد خانواده، آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در ادامه تصریح کرد: پنجم مهر روز حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاوتی و امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که با همکاری سازمان صنعت و معدن و شرکت‌های نفت و فولاد خوزستان در این روز برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

نماینده رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان تصریح کرد: همچنین 6 مهر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، بزرگداشت شهدا، گردهمایی طلایه‌داران و غبار روبی مزار شهدا انجام خواهد گرفت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد