تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 10:08
کد خبر : 12660

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: محرم ظرفیتی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد: محرم ظرفیتی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی یکی از مهمترین عوامل تهدید کننده کشور و ملت ایران است.وی افزود:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: امروزه آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی یکی از مهمترین عوامل تهدید کننده کشور و ملت ایران است.
وی افزود: مصون سازی جامعه در برابر انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی با احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر ممکن و میسر خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس سال جاری، بیان کرد: این تقارن فرصتی مناسب برای گسترش روزافزون آموزه‌های دینی در جامعه بوده و باید مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
محمدی عنوان کرد: افراد در ماه محرم آمادگی بیشتری در زمینه پذیرش آموزه‌های دینی دارند و فضای عمومی جامعه نیز برای احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر و تبیین اهمیت و ضرورت آن آماده است.
وی ابراز داشت: راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر به طرز باشکوه و با حضور پرشور مردم، مسئولان اجرایی و هیأت های مذهبی در یاسوج برگزار شود.
محمدی گفت: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری مطلوب این راهپیمایی همکاری لازم را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان داشته باشند.
امام جمعه یاسوج نیز گفت: همه مسلمانان موظف به تلاش برای ترویج فرایض امر به معروف و نهی از منکر هستند و در این زمینه مسئولیت دارند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی اظهار داشت: عمل به فرایض امر به معروف و نهی از منکر راهی مهم برای حفاظت از دین مبین اسلام، اشاعه نیکی‌ها و مبارزه با انواع مفاسد است.
وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر سدی محکم در برابر انواع فسادها، منکرها، انحراف‌ها و تباهی‌ها بوده و ماه محرم نیز بهترین فرصت برای ترویج و احیای هر چه بیشتر آن است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید عامل به مسائل دینی باشند زیرا در این صورت امر به معروف و نهی از منکر کردن آنان اثرگذارتر خواهد بود.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برگزاری راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر دوشنبه سوم مهر سال جاری و مصادف با چهارمین روز از ماه محرم در شهر یاسوج پیش بینی شده است.
سید فتح محمد حسینیان اظهار داشت: این راهپیمایی از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه صبح از میدان شهدای نیروی انتظامی تا میدان هفتم تیر یاسوج برگزار خواهد شد.
وی افزود: سخنران این راهپیمایی و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه ۳۱ شهریور سال جاری یاسوج به‌زودی توسط سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مشخص و به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شود.
اول تا هفتم محرم هر سال به نام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
۷۵۳۵/۶۱۱۰

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد