تاریخ انتشار : دوشنبه 25 مرداد 1400 - 10:15
کد خبر : 126461

بیان خاطرات و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است

بیان خاطرات و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی یکشنبه شب در شب خاطره حاج مسعود غمیان در جوار یادمان شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: در سال جاری دومین جلسه‌ای است که به نام این شهید بزرگوار برگزار می‌کنیم و نام و یاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی یکشنبه شب در شب خاطره حاج مسعود غمیان در جوار یادمان شهدای گمنام سنندج اظهار کرد: در سال جاری دومین جلسه‌ای است که به نام این شهید بزرگوار برگزار می‌کنیم و نام و یاد این شهید والامقام باید همیشه زنده نگه داشته شود چرا که ایشان خدمات ارزنده به جهان اسلام و مردم مسلمان ایران ارائه کرده اند.

وی افزود: دهه اول محرم دهه امر به معروف و نهی از منکر است و حرکت امام حسین (ع) نیز در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح دین جدش رسول الله (ص) صورت گرفت و ایشان برای دفاع از اسلام جان و مال خود را فدا کردند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شهدای ما در دوران دفاع مقدس نیز با الگو گرفتن از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: بیان خاطرات شهدا و برگزاری یادواره شهدا از معروفات است چرا که ما شهدای بسیاری را در مقابل ضد انقلاب و دشمن بعثی فدا کردیم.

سردار حسینی افزود: ما در ایران اسلامی ۱۷ هزار شهید ترور داریم و این شهید عزیز سنندجی نیز در ماه مبارک رمضان جلوی منزل خویش به شهادت رسیده است.

وی اظهار داشت: ضد انقلاب چندین بار تلاش کرد که این شهید بزرگوار را حذف فیزیکی کند اما نتوانستند و در نهایت در سال ۶۹ و در ماه مبارک رمضان وی را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اذعان کرد: شهید حاج مسعود غمیان با جان و مال خویش مجاهدت کرد و اکنون دارای جایگاه والایی در بین مردم سنندج است.

سردار حسینی افزود: این شهید بزرگوار اولین هسته‌های پیشمرگان مسلمان را تشکیل می‌دهد و به ساخت مسجد می‌پردازد تا معروفات گسترش یابد.

وی خاطرنشان کرد: از خلقت انسان تا به امروز انسان‌های زیادی آمدند و رفتند و آن‌هایی که خوب بودند و با خدا معامله کردند در تاریخ ماندگار شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: حرکت امام حسین آگاهانه بود و رزمندگان ما نیز اینگونه بودند لذا امیدواریم که در این ایام که متعلق به اباعبدالله الحسین (ع) است برای رفع دغدغه‌های مردم و آسایش آنان تلاش کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد