تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 7:46
کد خبر : 12632

روحانیون از ظرفیت محرم در راستای تبیین اهداف نظام استفاده کنند

روحانیون از ظرفیت محرم در راستای تبیین اهداف نظام استفاده کنند

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز حوزه اقتصادی و بخصوص اقتصاد مقاومتی یکی از مسائلی است که رهبری تاکید فراوان بر آن دارند و مبلغین می توانند منبر های خود در محرم را به بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اختصاص دهند و نقش مردم در

حجت الاسلام محمدرضا رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز حوزه اقتصادی و بخصوص اقتصاد مقاومتی یکی از مسائلی است که رهبری تاکید فراوان بر آن دارند و مبلغین می توانند منبر های خود در محرم را به بررسی فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی اختصاص دهند و نقش مردم در این حوزه را تبیین کنند. 

وی افزود: یکی دیگر از محورهای سخنرانی روحانیت می تواند در محرم و صفر ترویج فرهنگ مقاومت و تبیین جایگاه ولایت فقیه برای اقشار مختلف مردم باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: امروز دشمن سرمایه گذاری خود را به سمت تهاجم فرهنگی و به ویژه جوانان برده است که روحانیت در خط مقدم مبارزه با این تهاجم قرار دارند و با در دست داشتن تریبونی مردمی به نام منبر می توانند در مقابل این تهاجم ایستادگی کنند.

وی افزود: ائمه جماعات در محرم می توانند همانگونه که در ظهر عاشور امام حسین(ع) نماز را بر همه چیز مقدم شمردند و اهمیت نماز را برای مردم تبیین کردند، برگزاری نماز جماعت در اول وقت را نیز تاکید کنند.

رحمانی تصریح کرد: در راستای توجیه مبلغین این شهرستان و ارائه برنامه ها، همایش طلایه داران هدایت با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی روز سه شنبه در شهرستان گناباد برگزارخواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد