تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 - 16:13
کد خبر : 126036

رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در اولویت همه اقشار مختلف مردم باشد

رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی در اولویت همه اقشار مختلف مردم باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم بیان کرد: هر مسلمان و مؤمنی در راستای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر باید با استقامت، ایستادگی کند. وی با بیان اینکه امت اسلامی به‌عنوان بهترین امت در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر شناخته شده‌اند، تصریح

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم بیان کرد: هر مسلمان و مؤمنی در راستای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر باید با استقامت، ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه امت اسلامی به‌عنوان بهترین امت در راستای امربه‌معروف و نهی از منکر شناخته شده‌اند، تصریح کرد: با رعایت امربه‌معروف و نهی از منکر شاهد از بین رفتن شکافت‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

شاهرخی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه مردم با سازمان‌ها و ادارات و سازمان‌ها و ادارات با مردم باید عدالت و انصاف سرلوحه کار همگان قرار گیرد، ادامه داد: در این ایام باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که هم حافظ جان عزاداران حسینی و همگام با ستاد ملی کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی باید در اولویت همه اقشار مختلف مردم باشد، یادآور شد: باید در عزاداری‌های اباعبدالله الحسین ع رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق ستاد ملی کرونا در اولویت همه اقشار مختلف مردم قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از دولت سیزدهم خواست رعایت عدل و انصاف به دور از تبعیض را سرلوحه کار خود قرار داده تا مردم ایران اسلامی بتوانند به‌طور مساوی از خدمات دولت استفاده کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: لرستان بیش از ۴۰ سال است که علیرغم ظرفیت‌های و استعدادهای خدادادی که وجود دارد، اما همچنان مظلوم و محروم واقع شده است.

وی افزود: انتظار ما از مجمع نمایندگان این است، با بررسی سوابق عملکردی انقلابی وزرای پیشنهادی برنامه‌های آنها را در راستای لرستان بررسی کنند.

شاهرخی بیان کرد: امروز لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است و باید دقت شود وزرای پیشنهادی چه برنامه‌ای برای این استان حاصلخیز و پر آب طراحی کرده است.

وی با بیان اینکه برخی از وزارتخانه‌ها برای لرستان از جمله وزارت نیرو، جهاد کشاورزی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت راه و شهرسازی، ارشاد و غیره مهم و ضروری است، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در راستای وزارت نیرو محکم ایستادگی و برنامه‌های خود را در راستای استان لرستان و تخصیص آب، تخصیص اعتبار و غیره بیان کنند.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: یکی از برنامه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی این باید باشد که زمین‌های آبی لرستان را به ۴۶ درصد که نرم زمین‌های آبی است، در کشور برسانند. حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باید در لرستان نتیجه بدهد و کارخانه‌های تعطیل باید فعال شوند.

شاهرخی افزود: کارخانه‌های مانند پارسیلون، فولاد ازنا، فولاد صدر خرم‌آباد و…‌ باید به تولید برگردند زیرا صدها هکتار از زمین‌های بیت‌المال را تصرف و میلیاردها تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی به ۲۶ مرداد به سال روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: از صبر و مجاهدت آزادگان سرافراز تشکر می‌کنیم. 

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد