تاریخ انتشار : جمعه 22 مرداد 1400 - 12:49
کد خبر : 125970

پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه تشییع شد

پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه تشییع شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر محمد رسول الله (ص)‌ که پس از ۶ سال بعد از شهادت در سوریه به وطن رجعت کرده بود صبح امروز جمعه ۲۲ مرداد ماه از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، پیکر پاک شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه فرمانده سابق لشکر محمد رسول الله (ص)‌ که پس از ۶ سال بعد از شهادت در سوریه به وطن رجعت کرده بود صبح امروز جمعه ۲۲ مرداد ماه از مسجد پیامبر اعظم در شهرک شهید محلاتی تهران تا مزار شهدای گمنام و جاوید الاثر این شهرک تشییع و برای تدفین به بهشت زهرا منتقل شد.

سردار شهید حاج رضا فرزانه متولد سال ۱۳۴۳ بود که پس از پایان خدمت، داوطلبانه راهی سوریه شد و روز پنج شنبه ۲۲ بهمن ۹۴ طی عملیات مستشاری توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکرش در منطقه درگیری باقی ماند.

شهید فرزانه پس از بازنشستگی در ستاد مرکزی راهیان نور به انجام فعالیت‌های مختلف می‌پرداخت و معاون بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور و فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور بود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم سردار حاج رضا فرزانه ، روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۰ مرداد ماه) با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده وی، در ستاد معراج شهدای تهران برگزار شد.

شهید حاج رضا فرزانه ۶ سال پیش در سوریه به شهادت رسید اما پیکر پاکش در منطقه ماند و پس از گذشت ۶ سال در پی عملیات کاوش پیکر این رزمنده دوران دفاع مقدس و مدافع حرم کشف و هویت او از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد