تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 مرداد 1400 - 14:45
کد خبر : 125881

حضور پلیس در رسانه برای اطلاع‌رسانی و ایجاد رعب بین تبهکاران است

حضور پلیس در رسانه برای اطلاع‌رسانی و ایجاد رعب بین تبهکاران است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر پنجشنبه در دیدار با تعداد محدودی از اصحاب رسانه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان ابی عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای خبرنگار و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان ظهر پنجشنبه در دیدار با تعداد محدودی از اصحاب رسانه استان البرز به مناسبت روز خبرنگار با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سالار شهیدان ابی عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای خبرنگار و عزیزانی که در راه آگاهی بخشی مردم جان خود فدا کرده‌اند را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه به دلیل کنترل شیوع کرونا، جلسه تجلیل از خبرنگاران امسال با تعداد محدودی از اصحاب رسانه برگزار می‌شود، افزود: از همه عزیزان برای امانتداری، همراهی برای آموزش و آگاهی بخشی شهروندان نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در یک سال گذشته کرونا سختی‌ها و مأموریت‌های جدیدی را به وظایف پلیس اضافه کرد، تصریح کرد: در این راستا پلیس البرز ۴ نفر از کارکنان خود را به دلیل ابتلاء به کرونا از دست داد و تعداد زیادی از مأموران پلیس هم به این بیماری مبتلا و بهبود یافتند.

وی این حجم از ابتلاء مأموران پلیس به کرونا را ارتباط گسترده با مردم و مجرمان عنوان کرد و گفت: در این ایام مأموران پلیس در کنار کادر درمان تلاش‌های گسترده‌ای انجام دادند تا از شیوع سراسری این ویروس منحوس پیشگیری شود.

سردار محمدیان گفت: در ایام کرونا علی رغم تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی، تمام یگان‌های عملیاتی استان حتی یک روز هم تعطیل نبوده و به صورت شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم دیگر همانند روزهای ابتدایی شیوع کرونا محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند، یادآور شد: پیشنهاد می‌کنیم در ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تصمیم‌های موثرتری برای کنترل موج‌های کرونا گرفته شود.

وی یادآور شد: هدف پلیس برای حضور در رسانه تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی برخورد با مجرمان برای افزایش احساس امنیت و ایجاد رعب و وحشت برای تبهکاران است که با همکاری خوب اصحاب رسانه با پلیس این مهم محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و توانمندی بالای پلیس در کنترل مجرمان تصریح کرد: نیروی انتظامی با دارا بودن مأموران زبده و توان اطلاعاتی و عملیاتی بالا، در کوتاه‌ترین زمان مجرمان را شناسایی و دستگیر می‌کند.

این مقام انتظامی با اشاره به عملیات دستگیری زورگیران آزادراه “تهران-کرج” ادامه داد: با توجه به سوابق متعدد این متهمان، آنها از شیوه و شگردهای دستگیری مأموران مطلع شده و برای اینکه دستگیر نشوند بسیار حرفه‌ای عمل می‌کردند، اما درنهایت کارآگاهان پلیس آگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخفیگاه آنها را شناسایی و علاوه بر ۲ متهمی که تصویرشان در فضای مجازی پخش شده بود؛ ۱۶ نفر دیگر از اعضای باندشان نیز روانه زندان کردند.

سردار محمدیان بیان داشت: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنم مطالبی را که همکاران ما در پلیس‌های تخصصی برای پیشگیری از جرم در رسانه‌ها بیان می‌کنند را جدی گرفته و به آنها عمل کنند.

این مقام ارشد انتظامی از ارائه پیشنهاد تأسیس دومین مرکز تعویض پلاک در شهر کرج خبر داد و گفت: سرانه تعداد خودرو در استان البرز نسبت به کشور حدوداً ۲ برابر است که این موضوع تأسیس دومین مرکز تعویض پلاک در البرز را ضروری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان البرز به عزم جدی پلیس برای مبارزه با جرایم و ارتقا امنیت شهروندان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم همکاری مطلوب اصحاب رسانه با پلیس البرز برای تحقق این امر کماکان ادامه داشته باشد و همچنین پیام تبریک ما را به عزیزانی که در این جلسه حضور نداشتند را ابلاغ کنید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد