تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 22:06
کد خبر : 125617

گزارش ترک فعل برخی مدیران در روزهای گذشته

گزارش ترک فعل برخی مدیران در روزهای گذشته

مهرداد محمدی روز سه شنبه در نشست تبیین برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد با اشاره به برنامه تحولی این ستاد اظهار کرد: برای تحول برنامه ها نیازمند ترویج نیکی ها و معنویت در جامعه هستیم. وی با بیان اینکه

مهرداد محمدی روز سه شنبه در نشست تبیین برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد با اشاره به برنامه تحولی این ستاد اظهار کرد: برای تحول برنامه ها نیازمند ترویج نیکی ها و معنویت در جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه جوهره اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه در حال جابجایی قدرت در کشور هستیم، افزود: انتظار داریم مسئولان همانند روز اول به مردم خدمت رسانی کرده و از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
محمدی گفت: شعار محوری سال جاری با عنوان قیام حسینی، مردم مطالبه گر و مسئولان پاسخگو بوده و از این جهت نیازمند آن هستیم که همه تلاش کنند تا معروف و نیکی در جامعه ترویج یابد.

وی به روزشمار برنامه‌های دهه اول ماه محرم اشاره و افزود: شورای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها تشکیل شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ناشی از شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: رعایت نکات بهداشتی در برپایی مراسم‌های مذهبی امری مهم است و در این راستا خواستار توجه به پروتکل‌های بهداشتی برای مهار کرونا هستیم.

محمدی با عنوان اینکه تلاش داریم از ظرفیت نهادهای انقلابی و سمن‌ها کمک بگیریم و اخلاق اسلامی را همگانی کنیم، تصریح کرد: حفظ نظام اسلامی بالاترین معروفات است و در این راستا اقدامات خوبی در زمینه ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تذکرات و اقدامات سبب شده تا جلوی برخی ترک فعل‌ها گرفته شود و از همه آحاد ملت تقاضا داریم متناسب با شعار سال، مطالبه درست و بهنگام داشته باشند.

 دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر گزارش از ترک فعل مدیران زیاد ارائه می‌شود، گفت: هزینه پذیرش مسئولیت در نظام باید افزایش یابد و مسئولان  نسبت به عملکردشان پاسخگو باشند.

محمدی گفت: در حوزه محیط زیست و پسماند شاهد بحران زباله ومحیط زیست هستیم و باید تدابیر ویژه ای برای بحران‌های سیل و قطعی برق صورت گیرد.

در ادامه خدادادی رئیس واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با بیان اینکه مطالبه گری و پیگیر مشکلات مردم بودن و پاسخگویی مسئولان از وظایف شاخص رسانه‌ها به شمار می‌رود، افزود: اگر مدیران و رسانه‌ها در کنار هم باشند شاهد توسعه و تعالی جامعه خواهیم بود.

وی قلم زدن در شاخص و تراز انقلاب اسلامی را از جمله مطالبات دانست و گفت: ۴۱۵ رسانه مکتوب و غیرمکتوب با بیش از هزار خبرنگار در استان فعالیت دارند و اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت استفاده کنند، بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می‌شود.
رئیس واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مدیران و دستگاه‌ها  از جمله نظامی و انتظامی باید حامی رسانه‌ها و خبرنگاران باشند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد