تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 10:38
کد خبر : 125432

مسؤولیت امربه معروف و نهی از منکر در تمامی زمینه‌ها را جدی بگیریم

مسؤولیت امربه معروف و نهی از منکر در تمامی زمینه‌ها را جدی بگیریم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با شرکت مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در محل حسینیه امام خمینی(ره ) برگزار شد، برضرورت جهت‌دهی و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با شرکت مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی استان در محل حسینیه امام خمینی(ره ) برگزار شد، برضرورت جهت‌دهی و ارشاد جوانان با زبان نرم تأکید شد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان با عناوین مختلف قصد دارند، ارزش‌ها را کم‌رنگ کنند، امروز سخنان بیست سال پیش مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت داشتن بصیرت سیاسی و فرهنگی برای ما آشکار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر، افزود: حسب فرمایش امیر المؤمنین(ع) امر به معروف و نهی از منکر روح دین است، لذا همه ما برای نهادینه کردن این دو واجب دینی در تمامی زمینه‌ها مسوؤل هستیم و باید آن را جدی بگیریم.

وی در خصوص ضرورت‌های جامعه، اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام(ص) به عنوان بشیرا  و نذیرا مبعوث شد، یعنی هم شمشیر دستش بود و هم اخلاق داشت، لذا باید با الگو قرار دادن سیره و رفتار پیامبر(ص) ضمن جذب مردم، با مهربانی آموزه‌های دین را برای آنان مطرح کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: نمی‌شود کارهای بزرگ فرهنگی را به گردن یکدیگر بیندازیم، لذا ضرورت دارد برای اجرای این فریضه الهی همه مردم و در کنار مسوؤلان پای کار باشند تا برکات آن به خود آنان باز گردد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه رهبری هشداردادن، و روشنگری است، اما اجرای منویات مقام معظم رهبری با ما است، زیرا دشمنان برای تغییر باورهای ما بیکار ننشسته‌اند، لذا باید همه ما مجهز شویم.

علما  در خصوص اهمیت درک و جذب حداکثری جوانان، گفت: یک‌سری کارها اقتضای جوانی است و باید همه ما این موضوع را درک کنیم، اما باید به جوانان جهت داده و آن‌ها راهنمایی کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد