تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 10:22
کد خبر : 125430

افتخار نام «پایگاه» و «پایتخت» حسینیت برای مردم اردبیل است

افتخار نام «پایگاه» و «پایتخت» حسینیت برای مردم اردبیل است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه فرمانده و جانشین جدید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ابتدای سخنان خود به پیروزی حزب‌الله اشاره و اظهار کرد: این وعده خداوند است که حزب الله پیروز و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار علی فدوی صبح سه‌شنبه در مراسم معارفه فرمانده و جانشین جدید سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ابتدای سخنان خود به پیروزی حزب‌الله اشاره و اظهار کرد: این وعده خداوند است که حزب الله پیروز و حزب شیطان مغلوب است و این را ۴۲ سال است که ما به خوبی می‌بینیم چرا که خداوند خود این مسیر را هدایت می‌کند ولی مؤمنین نیز باید در حزب الله باشند.

وی به دخالت‌های دشمنان دیرینه جهان اسلام اشاره و اضافه کرد: اگر چه در بسیاری از زمینه‌ها قدرت نظامی و دفاعی ما با آمریکا قابل مقایسه نیست و آنها برتر هستند ولی نتایج چیز دیگری را نشان می‌دهد چون وعده خداوند بر این بوده که حزب شیطان هرچقدر هم قوی اما همواره مغلوب باشد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: این مهم همواره به اثبات رسیده است که انسان اگر در حزب خداوند قرار گیرد وعده خداوند محقق می‌شود.

سردار فدوی همچنین خاطرنشان کرد: برای هر پاسداری شهادت آرزوی دیرینه و بالاترین عاقبت بخیری است و این را از معصومین (ع) یاد گرفتیم که همچون امیرالمومنین (ع) با شهادت عاقبت به خیر باشیم.

وی گفت فرمانده سپاه را فرمانده خدمتگزارها دانست و گفت: بیش از ۴۰ هزار پاسدار در این نهاد شهید شدند و به تجلی شاخصه‌های یک انسان مقبول در نزد خداوند که شهادت است نائل آمدند و باقیان راه خدمت خلق خدا این انقلاب را ان شاءالله به صاحب اصلی آن تحویل خواهند داد چرا که پاسداران این مأموریت خطیر را بر عهده دارند و به نحو احسن به انجام خواهند رساند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: بی‌شک لباس پاسداری لباس معمولی نیست اما باید دانست که هر آمدنی رفتنی هم دارد و هیچکس در این پست و جایگاه ابقاء نشده است چون هدف خدمت به مردم و مقصود غایی رضایت خداوند است.

سردار فدوی ادامه داد: در سیستم دفاعی و خدمتگزاری کشور هرگز فرمانده مطرح نیست بلکه کیفیت کاری که انجام می‌شود مهم است و باید مدنظر داشت که یک پاسدار همچون علمای دینی هرگز بازنشسته نمی‌شود و خدمت او در طول عمر ساری و جاری است.

وی همچنین با اشاره به سخنی از امام محمدباقر (ع) گفت: محبت بین پاسداران محبتی است که کار را انجام می‌دهد و رفاقت بین مؤمنین و پاسداران رفاقتی است که موفقیت‌ها را رقم می‌زند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه عزاداری ماه محرم و دین تشیع در اردبیل اظهار کرد: برای ادامه مسیر حریت و آزادگی باید تمام ایام سال دل‌هایمان با امام حسین (ع) باشد و منحصر به دو ماه نباشد و مفتخریم که امروز با مردم استانی همنشین شدیم که به مردمان پایگاه و پایتخت حسینیت در دنیا شهره هستند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد