تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 16:44
کد خبر : 125131

برنامه استکبار جهانی شکستن اراده مردم ایران است

برنامه استکبار جهانی شکستن اراده مردم ایران است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: ابزار جبهه باطل برای پیاده کردن اهدافش براین است که انسان

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: ابزار جبهه باطل برای پیاده کردن اهدافش براین است که انسان را با ایجاد شبهات و تردیدها از مرحله انسانیت دور وساقط کند که این شیوه همان کار شیطان است.

وی با بیان اینکه برای شکستن اراده انسان‌ها طرح و برنامه دارد و از زر، زور و تزویر استفاده می‌کنند، افزود: استکبار جهانی به دنبال از بین بردن امربه معروف ونهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی به دنبال تغییر دادن فرهنگ مردم ایران اسلامی است که مردم را تشویق به بی حجابی و مبارزه با حیا می‌کنند درحالی که در شرع مقدس اسلام به صورت حساب شده برای ساختن انسان به این موضوعات توجه شده است.

عبادی با بیان اینکه حجاب مصونیت ایجاد می‌کند افزود: وارد کردن مواد مخدر، شراب موادروان گردان و غیره به کشور طرح و برنامه جبهه باطل و استکبار جهانی برای شکستن اراده مردم ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از انقلاب کربلا سر برآورده است ادامه داد: پیام‌های کربلا یعنی انسانیت و عبودیت را به گوش جهانیان برسانید و همه این نفوذها، تهدیدها، فشارها و تحریم‌ها به منظور از بین بردن سیره پیامبر اسلام «ص» شکل گرفته است.

امام جمعه یاسوج: داعش به صورت کامل در اختیار استکبار جهانی بودنادر طالب زاده در مشهد مقدس: استکبار جهانی از جوانان حزب‌اللهی باسواد هراس دارد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه  آرمان امربه معروف به معنای همه خوبی‌ها و نهی از منکر به معنای حذف همه بدی‌ها است گفت: در طول تاریخ جبهه مخالفت امربه معروف و نهی از منکر همواره وجود داشته است و در زمان معاصر هم بیش از هر دورانی با کمک انواع تجهیزات دست به توسعه فساد زده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه گفت: این اختلافات طبقاتی به وجود آمده در ایران اسلامی اتفاقی نیست بلکه یک پروژه برای شکستن اراده مردم انقلابی و امین این کشور با پول حرام، نجومی و اختلاس است.

وی با با اشاره به اینکه امروز به شکرانه انقلاب اسلامی به سراغ علت‌ها بروید، افزود: دیگر اجازه ورود به میدان به بیگانگان ندهید و کوتاهی نکنید و بدانید که این انقلاب یک انقلاب اسلامی و انسانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین در گردهمایی استانی ائمه جمعه استان گفت: زمانی که دولت اسلامی باشد جامعه اسلامی می شود.

عبادی افزود: انقلاب ما، انقلاب کربلاست، انقلاب حسین(ع) است، انقلاب زینب(س) است و باید پیام این انقلاب که همان عبودیت، انسانیت و عدالت است را به دنیا مخابره کنیم و در گام دوم انقلاب ان شاءالله به کمک دولت محرک و انقلابی این امر محقق شود.

وی گفت: آنچه برای انسان ارزش است، رسیدن به این آرمان و هدف است و آن‌هایی که در راه این هدف حرکت کنند همه واصل هستند چه کارشان به نتیجه برسد، چه به نتیجه نرسد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد