تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 13:17
کد خبر : 124947

حجت الاسلام صانعی: شورای اجتماعی محلات در محلات استان یزد تشکیل می‌شود

حجت الاسلام صانعی: شورای اجتماعی محلات در محلات استان یزد تشکیل می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین ابوذر صانعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور فرا رسیدن دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است، اظهار کرد: دهه اول ماه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام والمسلمین ابوذر صانعی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به منظور فرا رسیدن دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است، اظهار کرد: دهه اول ماه محرم به عنوان دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده تا یادآور ایثار و فداکاری شهدای عاشورا باشد.

وی با اشاره به اهمیت تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، افزود: ستاد امر به معروف نهادی است که در راستای توسعه نظامند فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر تذکر لسانی و تقویت نظارت عمومی در جامعه سازماندهی شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان یزد «ترویج فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر»، «آسیب شناسی علل ترک امر به معروف»، «زمینه‌سازی مشارکت آحاد مردم، دستگاه‌های اداری و اصحاب رسانه»، «حمایت همه جانبه از عامران به معروف و ناهیان از منکر»، «آموزش، پژوهش و تحقیق» و «رصد اقدامات بر اساس قانون مصوب شده»، از جمله وظایف تعیین شده برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در یزد و دیگر استان‌های کشور است.

صانعی راه‌اندازی شورای اجتماعی محلات را یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد عنوان و خاطرنشان کرد: ۱۳ شعبه ویژه حمایت از عامرین به معروف و ناهیان  از منکر با همکاری دستگاه قضایی در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که ۱۸ نفر از مدیران ارشد استان عضو ستاد امر به معروف هستند، گفت: حمایت قاطع و سریع از فعالین حوزه امر به معروف ونهی از منکر در اولویت اجرایی این ستاد است.

حجت الاسلام صانعی در ادامه با بیان این‌که تاکنون شش شهرستان یزد، اردکان، میبد، تفت، مهریز، ابرکوه و بخش بهمن نسبت به راه‌اندازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدام کردند، تصریح کرد: مطالبه‌گری صحیح و حمایت از مطالبه‌گران از جمله رویکردهای اجرایی ستاد امر به معروف در استان یزد است.

وی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر در ادارات استان، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه از جمله مهمترین رویکردهای اجرایی این ستاد در استان یزد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر استان یزد در پایان راه‌اندازی اتاق فکرو ایجاد معاونت مهندسی فرهنگی از دیگر اولویت‌های اجرایی این ستاد در دارالعباده دانست و بیان کرد: تاکنون ۴۰ شورای اداری امر به معروف در ادارات استان یزد راه‌اندازی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد