تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 16:58
کد خبر : 124864

رئیس جمهور را کمک می کنیم تا در کارها موفق باشد/ کمک رسانی به مناطق سیلزده تسریع شود

رئیس جمهور را کمک می کنیم تا در کارها موفق باشد/ کمک رسانی به مناطق سیلزده تسریع شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد اظهارداشت:  در این ایام برای اینکه با قافله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همراه شویم و اهل اقامه نماز، زکات و امر به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد اظهارداشت:  در این ایام برای اینکه با قافله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همراه شویم و اهل اقامه نماز، زکات و امر به معروف و نهی از منکر باشیم و با سیره و سنت اباعبدالله الحسین(ع) خودمان را هماهنگ کنیم.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: رسول خدا(ص) فرمود من برای امر به معروف و نهی از منکر، گشودن زنجیرهای اسارت از افکار و اندیشه های مردم به رسالت مبعوث شدم تا افکار پوسیده و شرک آلود مردم تطهیر شود و ما باید ببینیم امر به معروف و نهی از منکر با همه اهمیتش در زندگی چقدر اثرگذار بوده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: کسی که امر به معروف و نهی از منکر می کند تحت حمایت خدا قرار دارد و در زندگی دچار مشکل نمی شود، اما با ترک آن باید نگران رزق، آبرو و سلامت خود باشیم. 

آیت الله عابدینی گفت: امیدواریم در این فصل جدید حاکمیت دینی شرایط تغییر کند و مومنان، حال و هوای مساجد، نمازهای جمعه و جماعت، عفاف و حجاب و حراست از بیت المال بهتر شود و در مقابل حال و هوای مفسدان، ظالمان و متجاوزان به بیت المال به گونه ای شود که دیگر نتوانند در جامعه اسلامی اقدام به فساد کنند.

 امام جمعه قزوین با اشاره به تنفیذ حکم ریاست جمهوری آیت الله رئیسی توسط رهبر فرزانه انقلاب خاطرنشان کرد: مردم رای قاطعی به یکی از نامزدها دادند اما زمانی این رای معنا پیدا می کند که رهبری این سیل خروشان حضور مردم را تایید کند و این هم از زیبایی های کار نظام اسلامی است.

 همراه رئیس جمهور می شویم/ منتخب مردم را تنها نگذاریم

آیت الله عابدینی گفت: این مراسم با حضور نمایندگان ۷۳ کشور و ۱۱۵ مقام رسمی برگزار شد و آیت الله رئیسی آن چه در ایام انتخابات وعده داده بودند، در مراسم تحلیف سوگند یاد کردند و ما هم امیدواریم دست به دست هم بدهیم تا رئیس جمهور را همراهی کنیم تا موفق شود.

خطیب نماز جمعه قزوین اضافه کرد: رهبری فرمودند باید مردم و فرهیختگان مورد توجه قرار گیرند و جامعه فعال شود و خوشبختانه ظرفیت های خوبی داریم و احتیاجی به آمریکا نیست که تحریم دشمنان جامعه ما را دچار مشکل کند.

وی تاکید کرد: آنهایی که به دشمنان تکیه کردند آبرویشان را از دست دادند و رفتند و امروز امیدواریم با تکیه بر ظرفیت های داخلی بتوانیم مشکلات را برطرف کرده و دشمنان را مایوس کنیم و در همه عرصه های مختلف جزو برترین های دنیا شویم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به سالروز بمباران هیروشیمای ژاپن توسط آمریکا، یادآورشد: آمریکا با بمب اتمی، ۱۶۰ هزار نفر را کشت و یا مجروح کرد و هنوز هم عذرخواهی نکرده و هیچ توجیه و منطقی ندارد و در این شرایط هم وانمود می کنند که با تروریست مخالفند اما دروغ می گویند.

امام جمعه قزوین افزود: آمریکا انسان های زیادی را در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و کشورهای دیگر به شهادت رساند اما اگر شما یک جانی را که محل حزب جمهوری اسلامی را منفجر کرده تعقیب کنید، مخالفت می کنند و حامی تروریست هستند و رضاخان را با همه جنایت هایی که در زندگی داشته تطهیر می کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید عباس بابایی، اظهار کرد: شهید بابایی تمام زندگی خود را در بندگی خدا سپری کرد و با وجود تحصیلات در آمریکا، هیچ تاثیری از فرهنگ غرب نگرفت بلکه شاگرد مکتب حسین بود و در نهایت به شهادت رسید.

آیت‌الله عابدینی به سیل آوج و الموت هم اشاره کرد و افزود: با توجه به پیشرفت های علمی برای آگاهی از شرایط جوی، باید بیشتر دقت و پیش بینی شود تا خسارتها کاهش یابد و در این زمینه لازم است زیرساختها به گونه ای مهیا شود که در موقع بوز حوادثی چون سیل آسیب ها زیاد نباشد.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد