تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1400 - 15:53
کد خبر : 124842

هفته پر طرح و رونق شهرداری بافق

هفته پر طرح و رونق شهرداری بافق

«سیدعلی نوروززاده» در حاشیه بهره برداری از طرح‌های عنوان شده خدمت به مردم را در سایه مشارکت شهروندان افتخار دانست و گفت: تندیس سردار سلیمانی در مدت زمان ۹ ماه توسط یک استاد نامی کشورمان ساخته و در میدانی به همین نام نصب شد و رونمایی شد. شهردار بافق عملیات اجرایی این طرح را شامل

«سیدعلی نوروززاده» در حاشیه بهره برداری از طرح‌های عنوان شده خدمت به مردم را در سایه مشارکت شهروندان افتخار دانست و گفت: تندیس سردار سلیمانی در مدت زمان ۹ ماه توسط یک استاد نامی کشورمان ساخته و در میدانی به همین نام نصب شد و رونمایی شد.

شهردار بافق عملیات اجرایی این طرح را شامل ساخت تندیس، زیرسازی، نصب جدول، سنگ‌ ‌کاری و تامین روشنای عنوان کرد و افزود: طرح میدان و تندیس شهید سردار سلیمانی با هزینه ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری  آماده و بهره برداری شد.

وی درباره ساخت این اثر ارزشمند و ماندگار که بزرگترین تندیس نصب شده در شهر است، تصریح کرد: به منظور ابراز ارادت به ساحت مقدس سردار دل‌ها، تندیس شهید سلیمانی در شمایل یک مدافع قهرمان با چهره‌ای سرشار از آرامش قلبی و لبخند دلنشین و همیشگی وی ساخته شد.

نوروززاده هدف از ساخت تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی را تکریم جایگاه این سردار والامقام اسلام عنوان و بیان کرد: ساخت و نصب تندیس سردار سلیمانی در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهید والامقام و نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی مساحت میدان شهید سلیمانی را ۲۱ هزار متر مربع اعلام و ابراز امیدواری کرد: در آینده این میدان که در مدخل ورودی شهر از سمت استان کرمان قرار دارد به مرکز برگزاری مراسم ملی و مذهبی شهر بافق تبدیل شود.

ساخت المان راه آهن

در مراسم دیگری که در شهر بافق که در خصوص افتتاح میدان و ساخت المان راه آهن برگزار شد، شهردار بافق اظهار کرد: مساحت این طرح ۱۵ هزار متر مربع است که با نماد قرار گرفتن شهر بر سر پنج راه ریلی  کشور، این المان و نورپردازی، در میدان راه آهن خودنمایی می‌کند.

وی هزینه اجرای این طرح را ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: این هزینه از محل اعتبارات شهرداری با مشارکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران پرداخت شده است.

کلنگ زنی مجتمع تجاری بلوار وحشی

شهردار بافق در مراسم کلنگ زنی مجتمع تجاری وپارکینگ طبقانی بلوار وحشی نیز با بیان این که این مجتمع در فضایی به وسعت ۷۰۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با زیربنای ۱۸ هزار مترمربع در مرکزیت ثقل تجارت شهر ودر نزیکی امامزاده عبدالله (ع) است، اظهار کرد: پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۳۲۰ واحد پارکینگ و ۶۶ واحد تجاری با هزینه ۱۳۰۰ میلیارد ریال در دوطبقه ساخته می‌شود.

نوروززاده اضافه کرد: یکی از طبقات برای گذران اوقات فراغت خانواده‌ها در ایام سرد و گرم شهر بافق در نظر گرفته شده تا شهروندان با آرامش خیال خرید و در مضجع شریف امامزاده زیارت کنند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد