تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 0:51
کد خبر : 124031

محافظت‌کار: مشکلات ذوب‌آهن مربوط به ابتدای فصل بود

محافظت‌کار: مشکلات ذوب‌آهن مربوط به ابتدای فصل بود

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حفاظت‌کار پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان در آخرین بازی لیگ‌برتر اظهار داشت: با توجه به این که هفته آخر بود و در پایین جدول هم شرایط مانند فینال بود، بازی

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حفاظت‌کار پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل مس رفسنجان در آخرین بازی لیگ‌برتر اظهار داشت: با توجه به این که هفته آخر بود و در پایین جدول هم شرایط مانند فینال بود، بازی خوبی کردیم و روی اشتباه فردی گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم همه این اتفاقات منجر شد سهمیه این تیم حفط شود‌.

مربی ذو‌ب‌آهن ادامه داد: مجتبی حسینی به عنوان کسی که فرزند ذوب‌آهن بود و در نفت مسجد سلیمان نتایج خوبی گرفت اما زمانی که از او خواستند به کمک تیم آمد و شش ماه تمام با هر شرایطی که بود سعی کرد سهمیه را حفظ کند این بار حسینی ناجی شد اما اگر نمی‌آمد و شرایط دیگر رقم می‌خورد شاید هفته‌ها پیش سقوط تیم حتمی شده بود جا دارد از طرف تمام بازیکنان از او تشکر کنم که تا لحظه آخر مثل مربی قوی ایستاد.

وی افزود: این مدت انرژی خوبی از طرفداران و مردم اصفهان پشت تیم بود و تشویق عکاسان و اهالی رسانه هنگام ورود تیم به زمین صحنه زیبایی بود، امیدوارم مجدد اگر قرار است شادی در ورزشگاه اتفاق بیفتد برای قهرمان باشد، خداراشکر که این سهمیه حفظ شد و همه باید تمرکزشان را بگذارند تا این اتفاقات تکرار نشود؛ مانند اتفاقی که سال پیش برای سایپا افتاد.

محافطت‌کار عنوان داشت: از همه تشکر می‌کنم به دلیل تمام حمایت‌ها که از باشگاه داشتند و امیدوارم ذوب‌اهن این تیم با ریشه همیشه در اوج باشد و به خاطر این مدت عذرخواهی می‌کنم، فوتبال جریان دارد و از فرا باید به فکر باشد تا دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.

مربی ذوب‌آهن گفت: خیلی خوش‌حالم که تیم خوب نفت مسجد سلیمان در لیگ باقی ماند، مردم مسجد سلیمان لیاقت این را دارند که در لیگ بماند‌ برای سایپا آرزوی موفقیت می‌کنم؛ از تمام کسانی ‌که تلاش کردند بازی جوانمردانه در هفته‌های آخر برگزار شود تشکر می‌کنم.

وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری ذوب‌آهن در هفته‌های پایانی بیان داشت: خیلی از مسائل را می‌شود عنوان کرد، حسینی از روز اول بهانه نگرفت مسائل زیادی دخیل بوده که فکر می‌کنم بهتر است الان پرداخته نشود خیلی از این‌ها مربوط به اتفاقات ابتدای فصل است، شاکله تیم در پیش‌فصل شکل می‌گیرد. بهتر است که برای شروع فصل جدید تمهیدات بهتری در نظر گرفته شود‌.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد