تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 12:31
کد خبر : 123528

هوشمندسازی ابزاری برای مبارزه با فساد و رانت است

هوشمندسازی ابزاری برای مبارزه با فساد و رانت است

حیدر اسکندرپور، شامگاه دوشنبه ۴ مردادماه در آیین رونمایی از پروژه‌های شیراز هوشمند، گفت: جامعه ما قبل از آنکه جامعه توسعه یافته فیزیکی باشد، به دلیل بهره مندی از آموزه‌های دینی و آموزه‌های اهل بیت (ع) باید رفتارها اخلاق مدارانه‌تر باشد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از

حیدر اسکندرپور، شامگاه دوشنبه ۴ مردادماه در آیین رونمایی از پروژه‌های شیراز هوشمند، گفت: جامعه ما قبل از آنکه جامعه توسعه یافته فیزیکی باشد، به دلیل بهره مندی از آموزه‌های دینی و آموزه‌های اهل بیت (ع) باید رفتارها اخلاق مدارانه‌تر باشد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، اسکندرپور با یادآوری این مطلب که اگر ما قرار است که فرمان کسی بر ما حجت باشد، بهتر آنست که فرمان حضرت امیرالمومنین علی (ع) بر ما حجت باشد، یادآور شد: بهترین هدیه این روزها تاسی به سیره امیرالمومنین علی (ع) است.

شهردار شیراز با یادآوری این مطلب که باید در نوع حکمرانی باید تجدید نظر کنیم و رویکرد ارتقاء کیفیت زندگی مردم باید برآیند این تجدید نظر باشد، اظهار کرد: ارتقاء کیفیت زندگی برای مردم فوق العاده مهم است.

اسکندرپور با اشاره به اینکه ما کارگزار این مردم هستیم باید به سمتی برویم که کرامت نفس مردم حفظ شود، افزود: باید رانت، فساد و مناسبات ناسالم اداری را از بین برد و یکی از راه‌های آن کارهای هوشمندسازی است.

او با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) بر لزوم حفظ کرامت مردم تاکید کرده‌اند، اظهار کرد: به دلیل باورهای مدیریتی و اعتقادات شخصی وظیفه دارم تا لحظه آخر کار را در شهرداری پیگیری و هر آنچه از اطلاعات نیاز است به منتخبان شورای اسلامی شهر شیراز، ارائه دهیم.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد