تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 10:48
کد خبر : 123498

ظرفیت‌های شغلی منطقه آزاد اروند در اختیار مردم بومی قرار گیرد

ظرفیت‌های شغلی منطقه آزاد اروند در اختیار مردم بومی قرار گیرد

– اخبار استانها – حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: داشتن مرز مشترک برای استان خوزستان یک ظرفیت بسیاری مهمی برای افزایش مبادلات اقتصادی و فرهنگی است. وی افزود: مسئولان باید از این ظرفیت برای رونق منطقه اروند استفاده کنند و زمینه حضور تولید کنندگان

– اخبار استانها –

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: داشتن مرز مشترک برای استان خوزستان یک ظرفیت بسیاری مهمی برای افزایش مبادلات اقتصادی و فرهنگی است.

وی افزود: مسئولان باید از این ظرفیت برای رونق منطقه اروند استفاده کنند و زمینه حضور تولید کنندگان داخلی را در این کشور فراهم کنند.

راه‌اندازی نخستین خط تولید صفحه نمایش تلویزیون در کشوردیدار رئیس موسسه تولید واکسن فینلای کوبا با ظریفخروج از مدار حدود ۱۰۰۰ مگاوات تولید برق حرارتی در ۴ نیروگاه / شبکه برق در شرایط حساس قرار دارد

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شعار سال گفت: برای افزایش تولید نیاز به حضور در بازارهای عراق هستیم و این نیاز دارد مسئولان منطقه اروند موانع و بویژه موانع اداری را از پیش پای تولید کننده بردارند و با پشتیبانی لازم زمینه افزایش تولید را فراهم کنند.

وی بیان داشت: یکی از ظرفیت های منطقه گردشگری است که باید با تسهیل موانع زمینه حضور گردشگر را در منطقه فراهم کنند.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: افزایش تولید زمینه ایجاد اشتغال را فراهم می کند، این ظرفیت های شغلی باید در اختیار مردم بومی منطقه قرار گیرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد