تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 5:44
کد خبر : 12336

تلنگری برای داشتن یک حس خوب

تلنگری برای داشتن یک حس خوب

وحید نوا، رئیس ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری اولین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «یک حس خوب» در ضلع غربی پارک ملت مشهد خبر داد.وی در خصوص عنوان این طرح افزود: یک حس خوب طرح تبلیغی ترویجی شهری است که با

وحید نوا، رئیس ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری اولین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «یک حس خوب» در ضلع غربی پارک ملت مشهد خبر داد.
وی در خصوص عنوان این طرح افزود: یک حس خوب طرح تبلیغی ترویجی شهری است که با هدف راه اندازی فضای انگیزشی، استدلالی و گفتمانی در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می‌کند.
رئیس ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی، در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ارتباط جوانان و نوجوانان با مسیر متعالی فرهنگ عفاف، حیا و نیز اخلاق در خانواده است.
نوا با اشاره به این که ۳۵ غرفه در این نمایشگاه تعبیه شده است، افزود: در یکی از غرفه‌های این نمایشگاه بانوان تازه مسلمان شده نیز حضور دارند که پاسخگوی سوالات عموم مردم خواهند بود.
رئیس ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی افزود: از ساعت ۹ الی ۱۰ شب در محل غرفه‌ها اجرای تئاتر با موضوع عفاف و حجاب برای عموم مردم در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص افتتاحیه اولین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان یک حس خوب در مشهد گفت: این نمایشگاه شنبه ۲۵ مردادماه ساعت ۱۹:۳۰ با حضور مسئولان استانی در ضلع غربی پارک ملت مشهد افتتاح می‌شود و تا ۲۹ شهریورماه ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد