تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 15:07
کد خبر : 123206

ده‌ها شهرک‌نشین تحت حفاظت نظامیان صهیونیست وارد مسجدالأقصی شدند

ده‌ها شهرک‌نشین تحت حفاظت نظامیان صهیونیست وارد مسجدالأقصی شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گزارش دادند که ۱۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حراست نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب‌المغاربه وارد مسجدالأقصی شدند. طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، شهرک‌نشینان صهیونیست در اقدامی تحریک‌آمیز، شروع به گشت‌زنی در صحن‌های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی گزارش دادند که ۱۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست امروز یکشنبه تحت حراست نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب‌المغاربه وارد مسجدالأقصی شدند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، شهرک‌نشینان صهیونیست در اقدامی تحریک‌آمیز، شروع به گشت‌زنی در صحن‌های مسجدالأقصی کرده و در باب الرحمه و در نزدیک مسجد قبه الصخره، آئین تلمودی را به جا آوردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست از اوایل ماه جاری میلادی از چندین نقطه به صحن‌های مسجدالأقصی وارد شده‌اند که اقدامی بی‌سابقه است و نشان می‌دهد آن‌ها از هر نقطه‌ای وارد این مسجد مقدس می‌شوند به گونه‌ای که برای نخستین بار تحت حراست نظامیان صهیونیست خود را به دیوار شمالی مسجد رساندند.  

هجدهم ماه جاری میلادی (۲۷ تیر) بیش از ۱۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست در «سالروز تخریب معبد» مورد ادعای صهیونیست‌ها، وارد مسجدالأقصی شدند.

در همین ارتباط  «ریاض منصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل متحد گفت که شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه نشستی را با موضوع تجاوزات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان برگزار می‌کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد