تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1396 - 9:19
کد خبر : 12238

۱۲ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان بیرجند اعزام شدند

۱۲ گروه جهادی به مناطق محروم شهرستان بیرجند اعزام شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا فلاحی با اشاره به اعزام اردو های طرح های صالحین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۲ نفر خواهر و ۱۱۰ نفر برادر در اردوهای جهادی یک روزه جهت جمع آوری محصولات کشاورزی، توزیع سبد کالا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا فلاحی با اشاره به اعزام اردو های طرح های صالحین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲۹۲ نفر خواهر و ۱۱۰ نفر برادر در اردوهای جهادی یک روزه جهت جمع آوری محصولات کشاورزی، توزیع سبد کالا و کلاس های آموزشی و غیره اعزام شدند.

وی با اشاره به طرح جوانه های صالحین با هدف پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تعطیلات تابستانی عنوان کرد: در ایام تابستان هشت هزار و ۸۴۴ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

 وی ادامه داد: این افراد در ۶۶۳ کلاس آموزشی از برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، قرآنی و اعتقادی بهره مند شده‌اند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه امسال طرح هجرت سه با همکاری آموزش و پرورش به خوبی اجرا شد، افزود: در این طرح ۴۰۲ نفر دانش آموز پسر و ۱۸۰ دانش آموز دختر جهت بهسازی، مرمت و رنگ آمیزی ۱۴ مدرسه روستایی شهرستان حضور یافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در ادامه به موضوع اعزام راهیان نور به مناطق جنوب و غرب اشاره کرد و گفت: اعزام راهیان نور به مناطق جنوب از نیمه دوم سال آغاز می‌شود اما اعزام راهیان نور به مناطق غرب کشور ۱۵ تیرآغاز و تا ۱۵ شهریور ماه ادامه داشته که در مجموع ۳۶۰ دانش آموز با ۷ اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

به گفته وی هدف از این اردوها آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عزت و اقتدار کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

برگزاری ۸۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

وی با اشاره به برگزاری ۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بیرجند افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری رژه ۳۱ شهریور با حضور نیروی های نظامی و انتظامی مستقر در استان، نمایشگاه دفاع مقدس در جوار بارگاه امامزادگان باقریه، دیدار با خانواده های شهدا، همایش بزرگ ایثار و شهادت و تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری ۶ یادواره شهدا،برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و مساجدو پیاده روی خانوادگی خانوادگی می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با تاکید براینکه امسال برنامه های دفاع مقدس بر کیفیت بیشتر و محتوی و اثر بخشی بیشتری برگزار خواهد شد،بیان کرد: هدف اصلی این برنامه انتقال روحیه ایثار و شهادت به نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار شهادت است.

سرهنگ فلاحی در ادامه با بیان اینکه هفته اول محرم بنام هفته امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده، عنوان کرد: اگر فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به درستی انجام شود بسیار از آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

وی به برگزاری یک دوره برای هزار و ۵۰ نفر از اعضا حلقه های صالحین در بیرجند خبر داد و افزود: این دوره آموزشی برای جلوگیری از بی  و روش های صحیح امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود و در پایان افراد آموزش دیده با صدور کارت شناسایی بکارگیری خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد