تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1400 - 11:06
کد خبر : 122322

اعلام اماکن برگزاری مراسم دعای عرفه در اهواز

اعلام اماکن برگزاری مراسم دعای عرفه در اهواز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مراسم قرائت این دعا در شهر اهواز، در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) و در ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. این مراسم با نوای حجت‌الاسلام شحیطاط همراه است. مسجد گلزار شهدای اهواز نیز مراسم خود را در ساعت ۱۷ با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، مراسم قرائت این دعا در شهر اهواز، در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) و در ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. این مراسم با نوای حجت‌الاسلام شحیطاط همراه است.

مسجد گلزار شهدای اهواز نیز مراسم خود را در ساعت ۱۷ با نوای مهدی سلحشور برگزار می‌کند. این مراسم در مسجد ولایت واقع در سه راهی گلستان نیز در ساعت ۱۷ و با نوای مصطفی مروانی برگزار می‌شود.

همچنین این مراسم در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) کوی پردیس در ساعت ۱۷،‌ مسجد حضرت علی اصغر(ع) گلستان (واقع در خیابان غزالی) در ساعت ۱۷:۳۰، مسجد امام خمینی(ره)، فاز ۲ پادادشهر در ساعت ۱۷، مسجد فاطمیه کیانپارس ساعت ۱۷:۳۰، مسجد امام موسی بن جعفر(ع) کمپلو در ساعت ۱۷، مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ساعت ۱۷، مسجد حضرت جوادالائمه(ع) پادادشهر در ساعت ۱۸، مسجد جامع امام خمینی(ره) کیانشهر در ساعت ۱۶ و مسجد قبا گیت بوستان در ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد