تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1396 - 1:45
کد خبر : 12203

استراتژی ملی مبارزه با فساد اداری تا پایان هفته نهایی می‌شود

استراتژی ملی مبارزه با فساد اداری تا پایان هفته نهایی می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری که  در یک نشست خبری در کابل سخن می‌زد، این استراتیژی را در راستای مبارزه با فساد کامل و جامع خواند.  مرتضوی گفت، وضعیت موجود به گونه‌

استراتژی ملی مبارزه با فساد اداری تا پایان هفته نهایی می‌شودبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شاه حسین مرتضوی سرپرست دفتر سخنگوی ریاست جمهوری که  در یک نشست خبری در کابل سخن می‌زد، این استراتیژی را در راستای مبارزه با فساد کامل و جامع خواند.

 مرتضوی گفت، وضعیت موجود به گونه‌ جامع در استراتیژی ملی مبارزه با فساد اداری مورد تحلیل قرار گرفته، مشکلات و موانع که حکومت در زمینه مبارزه با فساد با آن روبرو است، به بررسی گرفته شده و نیز مسوولیت‌های چند جانبه‌ حکومت و نهادهای کمک کننده در آن به بحث گرفته شده است.

استراتیژی ملی مبارزه با فساد که قرار است در این هفته نهایی شود، پنج اولویت مهم را در زمینه مبارزه با فساد در نظر گرفته است. بر بنیاد گفته‌های آقای مرتضوی؛ رهبری سالم در ادارت دولتی، آوردن اصلاحات در سکتورهای امنیتی، ایجاد شفافیت در روند استخدام کارمندان، تعقیب عدلی و قضایی مجرمین و مدیریت درست مالی از جمله‌ پنج اولویت مهم استراتیژی ملی مبارزه با فساد است.

مرتضوی افزود، برای عملی شدن استراتیژی ملی مبارزه با فساد، زمان بندی‌های مشخص در نظر گرفته شده که مشخص می‌کند که چه اقداماتی در چه زمان‌های عملی شود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد