تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 12:31
کد خبر : 121718

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف در سنندج برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور حجاب و عفاف در سنندج برگزار می‌شود

علی عباس داودنیا امروز شنبه(۲۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت‌های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می‌کند.  وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال‌های اخیر

علی عباس داودنیا امروز شنبه(۲۶ تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج هنرمندان به عنوان یک نهاد تسهیل‌گر در حوزه فرهنگ و هنر به یاری هنرمندان متعهد و انقلابی آمده و بنا بر رسالت‌های تعریف شده از رویدادهای فرهنگی و هنری حمایت می‌کند.

 وی افزود: این سازمان در حوزه هنرهای تجسمی طی سال‌های اخیر اقدامات منسجمی را با همکاری هنرمندان کردستانی و دیگر هنرمندان کشور اجرایی کرده است که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری چهار دوره جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان اشاره کرد.

 داودنیا بیان کرد: استقبال بی‌نظیر هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست سراسر کشور از جشنواره فجر در ایام دهه مبارک فجر ما را بر آن داشت که در ایام مبارک ازدواج حضرت علی(ع) و بانو فاطمه(س) اقدام به طراحی و اعلام فراخوان جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع حجاب و عفاف کنیم.

 وی افزود: هنرمندان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس الکترونیکی kurdewaricartoon@gmail.com به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان اعلام کرد: زمان مهلت دریافت آثار تا ۳۰ تیرماه بوده و نفرات برتر در مرداد ماه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد