تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 8:37
کد خبر : 12131

افزایش آمار طلاق در راور نگران کننده است

افزایش آمار طلاق در راور نگران کننده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ محمدرضا سنجری ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در شهرستان راور گفت: راور یک شهر مذهبی است و با توجه به عرق مذهبی و روحیه حاکم بر مردم انتظار می رود تا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ محمدرضا سنجری ضمن ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در شهرستان راور گفت: راور یک شهر مذهبی است و با توجه به عرق مذهبی و روحیه حاکم بر مردم انتظار می رود تا میزان طلاق در این شهر به حداقل برسد، لکن آمار و ارقام گویای حقیقتی تلخ است.

رئیس دادگستری راور بیان کرد: جامعه ما یک جامعه اسلامی است و آیات و احادیث زیادی در رابطه با نهی از طلاق وجود دارد لکن وجود عواملی سبب سرعت بخشیدن به این حرکت شوم شده است.

وی افزود: بیکاری و فقر اقتصادی از عوامل موثر در فروپاشی نظام خانواده ها می باشد و اعتیاد نیز بر مشکلات موجود دامن می زند.

سنجری وضعیت اقتصادی و اعتیاد را از جمله عوامل بارز و موثر در تشدید مسائل خانوادگی دانست و گفت: اقتصاد نقش مهمی در تقویت و حفظ بنیان خانواده دارد و چنانچه نیازهای افراد تامین نشود به دنبال مشکلات وارده جدایی به عنوان یک راه حل در بین زوجین پذیرفته می شود.

رئیس دادگستری راور فرزندان را قربانیان اصلی طلاق در جامعه دانست و گفت: به دنبال بروز اختلافات خانوادگی در بین زوجین، فرزندان بدترین صدمات را متحمل می شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد