تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 12:44
کد خبر : 121216

ویژگی ها و ثمرات عفاف و حجاب برای جوانان تبیین شود

ویژگی ها و ثمرات عفاف و حجاب برای جوانان تبیین شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر از بانه، ماموستا عبدالرحمن خدایی روز دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، نقش خانواده را در گسترش این شاخصه فرهنگی بسیار مهم و محوری یاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر از بانه، ماموستا عبدالرحمن خدایی روز دوشنبه در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، نقش خانواده را در گسترش این شاخصه فرهنگی بسیار مهم و محوری یاد کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم در جامعه به گونه‌ای حرکت کنیم که نگاه‌ها و افکار دیگران را به خودمان مشغول نکنیم لازم است که پوششمان را درست کنیم چرا که رعایت حجاب و عفاف یک نوع احترام کامل به حقوق اجتماعی مردم است.

امام جمعه بانه تصریح کرد: اگر بتوانیم نگاه درست حجاب را به پسران و دخترانمان آموزش دهیم هیچ گاه نگران ورود فرهنگ‌های مختلف در جامعه نخواهیم بود.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: نهادینه کردن موضوع مهمی همچون عفاف و حجاب باید توسط همگان به ویژه، دانشجویان، فرهنگیان، متدینین، ادارات و ارگان‌ها در جامعه انجام شود.

حجاب در امنیت و آرامش روانی جامعه نقش بسزایی دارد

اسماعیل رستم پور فرماندار بانه نیز در این نشست اظهار کرد: زنان در حریم حجاب می‌توانند با خیالی آسوده در جامعه حضور یابند و به فعالیت‌های اجتماعی مفید بپردازند.

وی افزود: عفاف و حجاب تنها یک توصیه دینی نیست بلکه موجب ایمن سازی جامعه می‌شود و در تأمین امنیت و آرامش روانی جامعه نقش بسزایی دارد.

وی افزود: بانه شهر اختیار الدینان و مساجد است و از دیرباز تاکنون مردمان این دیار توجه ویژه ای به مبحث عفاف و حجاب داشته‌اند.

فرماندار بانه اظهار داشت: حجاب برای زن هرگز محدودیت نیست بلکه عین مصونیت است اما متأسفانه ارزش‌ها در جامعه به ضد ارزش تبدیل شده است و دشمنان ما سال هاست که سعی کرده‌اند حجاب و پوشش را به صورت یک امر ضد ارزش و مخالف با آزادی زن معرفی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد