تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 16:31
کد خبر : 121044

انتخابات ۱۴۰۰ پیروزی مردم ایران بر مدعیان در جنگ روانی بود

انتخابات ۱۴۰۰ پیروزی مردم ایران بر مدعیان در جنگ روانی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی اظهارکرد: مردم ایران علی‌رغم تهاجم‌های بی‌رحمانه در انتخابات ۱۴۰۰ به موقع حرف خود را زدند و انتخاب حماسی داشتند. نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در هوشمندی مردم خراسان‌جنوبی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگارمهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار خراسان‌جنوبی اظهارکرد: مردم ایران علی‌رغم تهاجم‌های بی‌رحمانه در انتخابات ۱۴۰۰ به موقع حرف خود را زدند و انتخاب حماسی داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در هوشمندی مردم خراسان‌جنوبی این نکته قابل تأمل است که نیروی کارآمدی که مردم ایران در سال ۱۴۰۰ به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند، آنان در ۱۵ سال قبل به عنوان عضو خبرگان رهبری شناسایی و برگزیدند.

عبادی با بیان اینکه پیروزی مردم ایران بر مدعیان خارجی جای تبریک و تقدیر دارد، ادامه داد: مدعیان خارجی دروغ و جنگ روانی بسیار انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه ما وراثت کریمه عفاف و حجاب ما است، گفت: نقل است از مسئول استعمارگری در الجزائر درباره چرایی مقابله با عفاف و حجاب پرسیدند که او پاسخ داد اگر حجاب و عفاف در کشوری از بین برود آنجا راحت تصرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهارکرد: ما منطق داریم و باید با منطق و استدلال این ارث با اهمیت را حفظ کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد