تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1396 - 5:04
کد خبر : 12101

خیانت یکی از دلایل طلاق و از هم پاشیدن کانون خانواده است

خیانت یکی از دلایل طلاق و از هم پاشیدن کانون خانواده است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مریم قلعه نکی مشاور خانواده در در گفتگو با خبرنگار صبریه اظهار داشت: ازدواج یکی از مراحل مهم در زندگی انسان به شمار می رود، که در سلامت جسمانی و روانی فرد و جامعه موثر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا مریم قلعه نکی مشاور خانواده در در گفتگو با خبرنگار صبریه اظهار داشت: ازدواج یکی از مراحل مهم در زندگی انسان به شمار می رود، که در سلامت جسمانی و روانی فرد و جامعه موثر است.

وی ادامه داد: یکی از آسیب های اجتماعی که امروزه گریبان گیر بیشتر خانواده ها شده، خیانت است که خانواده را از حالت تعادل خارج و مشکلات بسیاری را به دنبال خود دارد.

قلعه نکی افزود: خیانت یکی از دلایل طلاق و از هم پاشیدن ازدواج است  و طبق مشاهدات افرادی که از زندگی زناشویی خود خشنود نیستند چهار بار بیشتر از سایر افراد مرتکب بی وفایی و خیانت می­شوند.

این مشاور خانواده گفت: خیانت، عبور از فرد از مرز رابطه­ ی زناشویی با برقراری صمیمیت فیزیکی یا عاطفی فرد با فردی خارج از حیطه زناشویی است.

وی بیان کرد: خیانت شامل برقراری ارتباط جنسی یک فرد متأهل با جنس مخالف، خارج از چارچوب خانواده (غیر از همسر) است که اشاعه دهنده فساد در جامعه و متزلزل شدن و از هم پاشیدن خانواده است.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد