تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 17:52
کد خبر : 120748

کاستی‌های زیرساختی در بیمارستان پل‌دختر رفع شود

کاستی‌های زیرساختی در بیمارستان پل‌دختر رفع شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، با تقدیر از حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در پل‌دختر، اظهار کرد: این سفر مساعدت‌های خوبی از سوی رئیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از پل‌دختر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، با تقدیر از حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در پل‌دختر، اظهار کرد: این سفر مساعدت‌های خوبی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به شبکه بهداشت و درمان شهرستان در پی داشت که به آن عمل شد و جای تقدیر دارد.

 وی افزود: رفع کاستی‌ها از زیرساخت‌های بیمارستان پل‌دختر، مانند ام‌ آر آی، سی تی اسکن، زایشگاه وبه ویژه درموقعیت کنونی و وضعیت بیماری کرونا، دستگاه اکسیژن با توجه به مراجعات مردم نیاز به پیگیری مجدانه از سوی مسئولان امر دارد.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مدیران شبکه بهداشت و درمان پل‌دختر موظفند تمام همت و تلاش خود را در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم به کار گیرند و در این زمینه هیچ عذریی از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

وی با توصیه صرفه جویی در مصرف آب از مردم خواست با توجه به گرمای هوا در ساعات اوج گرما به ویژه به وقت اذان به زیارت اهل قبور نروند و این عمل نیک را به زمانی غیر از وقت اذان و هنگام خنکی هوا موکول کنند.

 موسوی یادآورشد: مطالبه گری از دولت جدید حق مسلم مردم ایران است و انتظار می‌رود دولت جدید در راستای رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی، کابینه کارآمد، کاربلد، با تقوا و نشاط، فساد ستیز و انقلابی تشکیل دهد که مطالبه مردم است.

 وی افزود: انتظار ملت ایران از دولت جدید این است که نسبت به حاشیه‌ها و حاشیه ساز‌ها، از جمله کسانی که انتخابات را تحریم کردند، بی‌اعتنا باشد و جهت کاهش مشکلات معیشتی مردم در مقابله با کرونا همت کند و دراین رابطه، راهکار ارائه دهد.

 امام جمعه پل‌دختر گفت: دولت جدید انتظار می‌رود هوای کسب و کار مردم را داشته باشد، پروتکل‌های بهداشتی را تقویت کند و واکسیناسیون را به‌صورت ویژه در کشور به اتمام برساند.

وی به انتقال سربازان آمریکایی از غرب آسیا اشاره کرد و افزود: استقرار نیروها و سربازان آمریکایی در غرب آسیا جز هزینه هنگفت ۳ هزار میلیارد دلاری سودی به حال آنها نداشت و این نشانه انزوای آنان است.

وی عنوان کرد: پیام نیروهای مقاومت ،همسنگران و همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی که به ما جرات طوفان داد، در عراق، سوریه، افغانستان، یمن و … این است که شیطان بزرگ غرب آسیا برای تو حیاط خلوت نیست و بدانید که در اگر دست از پا خطا کنید در چنگال‌های تیز محور مقاومت تکه تکه خواهید شد.

موسوی به روز عفاف و حجاب اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع، مسئله جدیدی نیست و ریشه در آیات و روایات دینی ما دارد و هدیه الهی برای بشر است اما متاسفانه نسبت به این ارزش والا بی اعتنائی می‌شود.

 وی افزود: نگاه به مقوله حجاب باید اعتقادی و ارزشی باشد نه به عنوان یک ابزار سیاسی از آن استفاده شود و مردم پاک طینت پلدختر که به حجاب و عفاف پایبند و معروف هستند، باید به هوش باشند تا پروژه نفوذی دشمن با استفاده از نیروی رسانه و فضای مجازی موجب تزلزل در حجاب و عفاف جوانان و نوجوانان این شهرستان نشود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد