تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 12:13
کد خبر : 120036

ثبت ۹۰ درخواست رفع موانع تولیدطی ۴۵ روز گذشته درسایت حامی یزد

ثبت ۹۰ درخواست رفع موانع تولیدطی ۴۵ روز گذشته درسایت حامی یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد، صبح امروز سی و نهمین جلسه ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضاء به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد. در این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فارس در یزد، صبح امروز سی و نهمین جلسه ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر اعضاء به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه وضعیت ۱۸ واحد تولیدی استان بررسی و در خصوص رفع موانع آنها در چارچوب قانون هماهنگی و برنامه ریزی شد.

ستاد اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد به منظور ارتباط مستمر واحدهای تولیدی مشکل دار با این ستاد، سایتی با عنوان حامی طراحی و رونمایی کرده که در همین راستا از اول خرداد ماه امسال تاکنون ۹۰ درخواست از سوی مجموعه‌های تولیدی استان در این سامانه ثبت شده است.

بر اساس اعلام ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی استان یزد که با محوریت دستگاه قضا فعالیت می‌کند، از ابتدای امسال تاکنون طی سه جلسه در خواست ۳۸ شرکت بررسی و جهت رفع موانع تولید تصمیماتی اتخاذ شده است.

 واحدهای تولیدی دارای مشکل می‌توانند جهت ارائه درخواست خود به سایت حامی تولید به نشانی https://hamitolidyazd.ir مراجعه نمایند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد