تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 16:23
کد خبر : 119825

لزوم افزایش سرمایه گذاری در جهت جلوگیری از مفاسد اجتماعی

لزوم افزایش سرمایه گذاری در جهت جلوگیری از مفاسد اجتماعی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهدی رضائیان ظهر شنبه در ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی و حتی کرونایی با مدیریت‌های راهبردی و عملیاتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مهدی رضائیان ظهر شنبه در ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از مسائل اقتصادی، سیاسی و حتی کرونایی با مدیریت‌های راهبردی و عملیاتی قابل حل است اما بسیاری از مسائل فرهنگی با توجه به درگیر کردن عقاید مردم، به راحتی قابل برگشت نیست.

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب با اشاره به اینکه دامنه مفهومی واژه عفاف بسیار وسیع است، گفت: سرمایه‌های اصلی هر جامعه به خصوص جامعه اسلامی که بر مبنای دین اسلام پایه گذاری شده است، مربوط به عفاف می‌باشد.

وی با بیان اینکه موضوع مباحث اجتماعی و فرهنگی در مقایسه با سایر عرصه‌ها پراهمیت‌تر است، افزود: سرمایه گذاری دشمن در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای کشور ایران، بسیار زیاد است؛ فعالیت در حوزه فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای قطعاً با سرمایه گذاری بالا انجام می‌شود و این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

رضائیان گفت: اگر بخواهیم از فرهنگ ایرانی و اسلامی خود صیانت کنیم باید در ابتدا ترفندهای دشمن را به خوبی بشناسیم؛ سپس حداقل سرمایه گذاری خود را به اندازه سرمایه گذاری دشمن برسانیم.

این مقام مسئول بیان داشت: نکته قابل توجه این است که باید بدانیم که اکنون در چه نقطه‌ای ایستاده ایم،؛روند وضعیت چگونه است؛ شاخص‌ها و شناسه‌های فرهنگی، اجتماعی در ارتباط با این موضوع چه وضعیتی دارد.

وی اظهار داشت: متأسفانه اکثر روندهای کشور در بحث مفاسد اخلاقی به صورت صعودی هستند که آمارهای مربوط به طلاق، ایدز، سقط جنین و بالا رفتن سن ازدواج جزئی از آنان محسوب می‌شوند.

دبیر شورای سیاستگذاری عفاف و حجاب تصریح کرد: باید از طریق برنامه‌های مناسب روند رو به رشد مسائل حوزه اخلاق را متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه حوزه عفاف، مشترک بین خانم‌ها و آقایان است و هرکدام تعریفی جداگانه ای دارد، گفت: عمده تاکید در حوزه فرهنگی، ایجابی و اقناعی است، اما افراد خاصی که با نیت خاص، جریانات سازمان یافته در خلاف جهت حرکت دارند، اقدامات سلبی و مقابله‌ای لازم است.

رضائیان در انتها با اشاره به سرمایه گذاری سنگین دشمن در راستای تخریب عفاف و حجاب، گفت: باید سرمایه گذاری مادی و معنوی بیشتری برای جلوگیری از مفاسد اجتماعی به کار ببریم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد