تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 15:52
کد خبر : 119823

وظایف دستگاه‌های متولی عفاف در خراسان شمالی باید مشخص شود

وظایف دستگاه‌های متولی عفاف در خراسان شمالی باید مشخص شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر شنبه در ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اجرایی متولی امر عفاف و حجاب هستند که باید وظایف آن‌ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر شنبه در ستاد راهبری و هماهنگی اجرای مصوبه عفاف و حجاب خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰ دستگاه اجرایی متولی امر عفاف و حجاب هستند که باید وظایف آن‌ها در حوزه محتوا و عمل مشخص شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نقش دستگاه‌های اجرایی متولی امر عفاف و حجاب، اجرایی و بستر سازی است.

وی افزود: دولت‌ها در بستر سازی و سرمایه گذاری در حوزه عفاف و حجاب و در راستای کمک به این فرآیند در نظام اجتماعی نقش مهمی دارند که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

برادران نقش آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، رسانه‌ها را در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مهم دانست و خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان حاکمیت، وظایف اجرایی و بسترسازی را بر عهده داریم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مسئله عفاف و حجاب را یکی از مهم‌ترین اصول و مبانی دینی و اعتقادی دانست و گفت: این مسئله در حوزه اجتماعی نیز یک اقدام فرهنگی محسوب می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد