تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1400 - 10:54
کد خبر : 119759

دشمنان را با تحریم متقابل وادار به عجز و التماس می‌کنیم

دشمنان را با تحریم متقابل وادار به عجز و التماس می‌کنیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب شامگاه جمعه در نخستین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین یادواره شهید «ابراهیم رشید» در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم اظهار داشت: هر ویروسی یک منشاء پیدایش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مشرق، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب شامگاه جمعه در نخستین یادواره شهدای تخریب مدافع حرم و سومین یادواره شهید «ابراهیم رشید» در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم اظهار داشت: هر ویروسی یک منشاء پیدایش دارد مثل ویروس کرونا و ویروس داعش نیز همانطور که دشمنان اعتراف کردند، برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بود.

بیشتر بخوانید: سردار حاجی‌زاده: موشک امروز ما آرای مردم است

وی افزود: دشمنان در تلاش برای درگیر کردن دنیای اسلام با جنگ‌های مذهبی توسط نیروهای تکفیری و تروریستی بودند که در این امر، ناکام ماندند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گروه تکفیری داعش با تدبیر، درایت و تصمیم به هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی و دفاع و حرکت ایثارگرانه و از خودگذشتگی مدافعان حرم کنترل و مضمحل شد.

بیشتر بخوانید: دشمن برای تجزیه کشورهای منطقه در تلاش است

وی با تاکید بر حرکت خطیر و بی نظیر رزمندگان مدافعان حرم افزود: هدایت و فرماندهی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ما و نابودی داعش است.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه بر خلاف تصور عده ای، آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده است، اضافه کرد: روابط ما با آمریکا عادی نخواهد شد و نظام اسلامی ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، ولی باید دانست که مشکلات و مسائل مهم ما در دوستی و ارتباط با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

وی با اشاره به قدرت و ظرفیت‌های داخلی تاکید کرد: ما آنقدر توانمند هستیم که بتوانیم دشمنانی را که ما را تحریم کرده اند، از طرق مختلف به صورت متقابل تحریم و آن‌ها را به عجز و التماس وادار کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم برای نخستین مرتبه، دولت اسلامی شکل دهیم و با روی کار آمدن نیروهای ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات گوناگون مردم باز کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد