تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 تیر 1400 - 15:49
کد خبر : 119495

کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود

کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در جلسه ستاد هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: مهمترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می‌توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت نامه، عکس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز حجت‌الاسلام کریمی‌تبار در جلسه ستاد هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام گفت: مهمترین کاری که برای ماندگاری یاد و خاطره شهدا می‌توان انجام داد، ثبت آثار و مستندات شهدا اعم از خاطرات، وصیت نامه، عکس و فیلم است که برای آیندگان و نسل‌های بعدی به عنوان میراث گران‌بها برجای خواهد ماند.

وی به برکات حضور نام شهید حاج قاسم سلیمانی در جامعه و تاثیر آن در مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: عطر یاد و نام شهدا بایستی جامعه ما را دربر گیرد و ما باید از این فضای ایجاد شده برای رشد فرهنگی و اجتماعی کشور بهره ببریم. 

چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهدا

سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تبریک فرارسیدن عملیات کربلای یک و آزادسازی مهران گفت: اجرای عملیات موفق و پیروزمندانه کربلای یک و آزادسازی مهران توسط رزمندگان اسلام پایانی بر استراتژی دفاع متحرک رژیم بعث که تا سال‌ها اثرات این حماسه برجای ماند، بود.

وی ادامه داد: امروز چهارمین جلسه هماهنگی کنگره شهدا با ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسوولان کمیته‌ها پیرامون سیاستگذاری و برنامه ریزی در خصوص بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و همچنین مردم برای برپایی هرچه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اجلاسیه کنگره در نیمه دوم سالجاری و در چند بخش ویژه زنان، دانش آموزی و فرهنگیان، عشایری و دانشجویی و روحانیون برگزار می‌شود و قبل از برگزاری اجلاسیه به مدت هفت شب تمامی آثار فاخر تولیدی در حوزه سمعی و بصری به نمایش درخواهد آمد.

وی ادامه داد: در صورت برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در مرز مهران این امکان وجود دارد که در محل عبور زائرین یک نمایشگاه بزرگ از آثار شهدا با کمک کلیه ادارات برپا شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد