تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 16:54
کد خبر : 119353

تنها نظام مانع قدرت طلبی آمریکا، جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است

تنها نظام مانع قدرت طلبی آمریکا، جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است

حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای قوه قضاییه در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن از آغاز خلقت نگاه، سلطه‌گری و سلطه‌پذیر بر جامعه داشته است که در عصر همه انبیا بدین گونه بوده است. وی خاطر

حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهدای قوه قضاییه در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن از آغاز خلقت نگاه، سلطه‌گری و سلطه‌پذیر بر جامعه داشته است که در عصر همه انبیا بدین گونه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: انسان حق ندارد خود را در مقابل استکبار ذلیل بداند، طاغوت‌زدایی ریشه در دین دارد و اسلام اجازه نمی‌دهد رابطه با سلطه‌گر داشته باشیم‌ و اگر جنایات آمریکا را مرور شود هزاران ساعت تمام نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تصریح کرد: هر لحظه استکبار در جهان مملو از جنایت علیه بشریت است جنگ تحمیلی علیه ایران را نتیجه‌ سلطه‌گری جهانی خواند. استکبار درصدد متلاشی کردن جامعه اسلامی است که تحمیل جنگ ۸ ساله، ترور مسئولان، دانشمندان و مردم بیگانه از آن جمله است.

شیرازی با بیان اینکه نخستین جنایت آمریکا روی کار آمدن رژیم پهلوی بود گفت: بازگشت پهلوی دوم در ۲۸ مرداد تبیین سلطه‌پذیر کردن ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله افزود: آمریکایی‌ها نفی دموکراسی هستند. این کشور با قانون کاپیتولاسیون در پی ذلیل کردن ملت ایران بود.

وی اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد بر جهان سلطه داشته باشد تنها نظام مانع قدرت طلبی این کشور، جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تهران گفت: در وقوع هر جنایت در جهان، دست آمریکا مشهود است. جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی با تحریک آمریکا و پشتیبانی استکبار جهانی بود، اما جمهوری اسلامی ایران امروز به نظام ریشه‌دار و درخت تنومند تبدیل شده است.

شیرازی یادآور شد: امروز آمریکا در جهان نسبت به سال ۱۳۵۷ در جهان قدرتی ندارد انقلاب اسلامی با تلاش همه استکبار قوی‌تر شده است.

وی گفت: دیروز مردم مظلوم فلسطین با سنگ می‌جنگید اما امروز با موشک علیه اسرائیل در ستیز هستند علت قدرت گرفتن امت اسلامی در جهان، نقش مهم جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطر نشان کرد: به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی در نیمه شب نشان از اوج ذلالت آمریکا است. یکی از اشتباهات محاسباتی دشمنان به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.

شیرازی افزود: اگر فاجعه بمب‌گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتد نفوذ بنی‌صدر در قدرت افشا نمی‌شد.

وی بیان کرد: مظلومیت شهید بهشتی از شهادتش بیشتر بوددشمنان نمی‌دانند با ترور ملت ایران‌ منسجم‌تر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی ملت عراق، سوریه، لبنان و مردم هند، افغانستان و پاکستان را علیه آمریکا بسیج کرد که این خود نشان از اشتباه محاسباتی دشمنان بود.

شیرازی گفت: دفاع از نظام اسلامی دفاع از دین و ارزش‌ها است. خون شهدا که برای نابودی کفر ریخته شده سیلی ایجاد می‌کند و سبب ذلیل‌تر شدن دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد سبب خنثی شدن تمام ترفندهای دشمنان است. بزرگترین رسوایی استکبار جهانی در انتخابات ۲۸ خرداد بود درحالی که تلاش‌های زیادی برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات انجام دادند اما این ملت با عزم راسخ شرکت کردند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد