تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 8:12
کد خبر : 119239

حجت الاسلام عرب انصاری:لزوم تقویت ارتباط سازمان بازرسی و تشکل‌های مردمی/ تعامل بیش از ۱۰ تشکل در استان اصفهان با سازمان بازرسی

حجت الاسلام عرب انصاری:لزوم تقویت ارتباط سازمان بازرسی و تشکل‌های مردمی/ تعامل بیش از ۱۰ تشکل در استان اصفهان با سازمان بازرسی

معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: تقویت ارتباط سازمان بازرسی و تشکل‌های مردمی به ویژه تشکل‌های دینی می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند و بخشی از موفقیت‌های ما مرهون همین همکاری‌ها است. به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری  در

معاون سازمان بازرسی کل کشور گفت: تقویت ارتباط سازمان بازرسی و تشکل‌های مردمی به ویژه تشکل‌های دینی می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند و بخشی از موفقیت‌های ما مرهون همین همکاری‌ها است.

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری  در همایش به عشق رهبرم که به مناسبت سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۶۰ برگزار شد، اظهار داشت: رای اکثریت مردم به آیت الله رییسی تاکید بر ادامه روند ظلم ستیزی و فساد ستیزی است.

معاون سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: امروز برخورد با یقه سفیدها و کسانی که در کاخ‌های بدون نظارت هستند ،  خواست رهبر معظم انقلاب و امت بیدار دل و همیشه در صحنه است و این  روند در قوه قضائیه ادامه دارد و حمایت از بیت المال موجی از شادی و امید را در کشور بوجود آورده است.

وی اظهار کرد: اصلاح جامعه  منوط به همکاری حاکمیت با توده‌های مردم است و نظارت همگانی به عنوان یک نیاز اجتماعی در این مسیر ضرورت دارد و اقدام قطعی است.

عرب‌انصاری با بیان اینکه مصون ماندن یک نظام از لغزش‌ها مشروط به وجود یک سیستم نظارتی عدالت محور است، افزود: شناسایی نقاط آسیب‌زا و جرم‌خیز و هم‌اندیشی برای رفع آنها مستلزم همکاری مردمی و همراهی مردم است.

معاون سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه نظارت در جامعه اسلامی صرفا وظیفه امام مسلمین نیست بلکه وظیفه همگان است، تاکید کرد: نظارت مردمی مبتنی بر اصل هشتم قانون اساسی با ۲ عنصر سرعت و دقت باید شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: انجام ۲فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تبلیغ چهره‌به چهره عامل گسترش اسلام در کمتر از نیم قرن در اقصی نقاط جهان بود.

عرب‌انصاری گفت: تعامل۲ جانبه بین سازمان بازرسی کل کشور و مجامع مردمی همواره وجود داشته و بیش از ۱۰ تشکل قوی در استان با سازمان بازرسی همکاری دارند.

لزوم تقویت ارتباط سازمان بازرسی کشور و تشکل‌های مردمی

معاون سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: تقویت ارتباط سازمان بازرسی و تشکل‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های دینی می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند و بخشی از موفقیت‌های ما مرهون همین همکاری‌ها است

وی تصریح کرد: در دولت آینده لازم است همه دست به دست هم دهیم و کانون‌های فساد را که با پوشش‌های مختلف ظاهر می‌شوند شناسایی کنیم و با آن‌ها برخورد شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد