تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 13:02
کد خبر : 119183

توجیه اقتصادی ملاک پرداخت تسهیلات بانکی باشد/بانک‌ها خارج از چارچوب عمل نکنند

توجیه اقتصادی ملاک پرداخت تسهیلات بانکی باشد/بانک‌ها خارج از چارچوب عمل نکنند

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج؛ خالد جعفری پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم و دنبال این هستیم که به تولید و اشتغال کشور کنیم، اظهار کرد: امسال از

 به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج؛ خالد جعفری پیش از ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم و دنبال این هستیم که به تولید و اشتغال کشور کنیم، اظهار کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام‌گذاری شده است عملیاتی کردن این شعار نیاز به عزم جهادی و تلاش همه مسئولان و تولیدکنندگان دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان اذعان کرد: همە باید تلاش کنیم از ظرفیت‌های قانونی در راستای تسهیل تولید و برداشتن موانع پیشروی تولید استفاده کنند.

وی تاکید کرد: قوانین بسیار خوبی برای تسهیل امور و رفع موانع تولید وجود دارد که باید از این قوانین  به نفع تولید و اشتغال آفرینی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد:‌با توجه به تورم موجود در کشور، باید قدر تسهیلات پرداختی بانک‌ها را بدانیم چون کسی که با استفاده از تسهیلات تولید کرده، ارزش سرمایه‌اش روز به روز افزایش یافته است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در خصوص اعتراض یکی از تولیدکنندگان بدهکار به بانک ملی، خاطرنشان کرد: بانک‌ها اگر مبلغی را وصول می‌کنند، باید براساس چارچوب‌های قانونی باشد و نمی‌توانند خارج از این چارچوب عمل کنند. 

جعفری در ادامه جلسه یادآور شد: تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها بیت المال است و در قبال آن مسؤول هستند، لذا وظیفه دارند در پرداخت هر تسهیلاتی، توجیهات طرح را بررسی کنند. 

شایان ذکر است، در این جلسه، علاوه بر بررسی مشکلات ۴ واحد تولیدی و خدماتی، تامین مالی ۱۲ واحد نیز مصوب شد که یکی از آنها شهرداری سنندج بود.

انتهاتی پیام/۲۳۳۰/۷۱

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد